Gå til innhold

Hva skal dere gi til ungene deres i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på hva 2 åringen her i huset skal får til jul av oss, og hva han evt. skal ønske seg av andre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 2 år skal få et stort sett med div. instrumenter av oss + lydbøker og 4-5 vanlige bøker. Ja, jeg elsker barnebøker og det gjør han også. :o)

Skrevet

Det blir nok litt klær, hun ønsker seg kjoler og skjørt ;o) Filmer, bøker og diverse jentestæsj blir det nok også :)

Skrevet

Jenta vår får ski av oss. Hun er 2 1/2 år.

Skrevet

Vi invisterer i en skikkelig ytterdress, og har defor kjøpt en svindyr Troll-dress;)

Skrevet

De skal få et Playmo Sirkus, så skal jeg og eldstemann på Disney on Ice i januar

Skrevet

Vi setter inn penger på kontoen hans, og gir en leke av noe slag i tillegg. Han får mer enn nok gaver som det er, så i vår situasjon mener vi at det smarteste er å spare for ham slik at han kan kjøpe seg noe ordentlig når han trenger det og ønsker seg det.

Skrevet

De to eldste (snart 6 og 8,5 år) ønsker seg veldig et spesielt spill til DS'en så da blir det vel det tenker jeg. Et sånt samlespill med 50 spill på eller noe sånt. Av andre ønsker de seg bl.a lego.

2,5 åringen ønsker seg dukkekoppesett i porselen og div prinsesse og barbie ting. Veldig inspirert av sin kusine på 4 år.

Minste på 9 mnd blir det vel litt tøy til, det hun arver fra storesøster passer selvfølgelig overhodet ikke med årstiden.

Skrevet

snuppa på 2 år skal få trehjul sykkel fra meg og duplo fra storebror hadde jeg tenkt. mulig hun også får noe klær eller noe sånn.

storebror på 10år skal få lego lego lego er vist det han ønsker seg aller mest i år :) hehe

så skal de få hver sin juledvd i julesokken om morgen på julafta :)

Skrevet

av mormor og morfar får 2 åring masse krinkel ull.

så får hun stol av tante vet jeg.

ellers så har hun ønsket seg hopsi daisy dukke, duplo, bøker, klær, lekemat panner å sånn til lekekomfyren, kasseapparat (arva ett av storebror som hun har ødelagt).

syns det er veldig greit å ønske seg klær til de små og leker og bøker som de kan ha en stund.

Skrevet

Dette er hva jeg vet 2 1/2 åringen vår får:

fisher price lap top

bilgarasje

duplo'

langrennski

akebrett

noe bøker

puslespill

klær

Skrevet

Jenta vår på 1,5 år får seg enten lekekomfyr eller sånn skikkelig lenestol lik den pappan hennes har:-p

Hun ønsker seg kopper og kar til lekekomfyr, rød kåpe, ulltøy og fleecesett... + leker og bøker:-)

Skrevet

Gutten får (og ønsker seg):

Bakugan brett

Transformers leker

Dinosaur leker

Starwars ting

Bakugan film

Pokemon spill

Fotball drakt

Jenta får:

Fotball drakt

kasseapparat

cd-spiller

cd

akebrett til baby born dukka

Doktor-leker

Leke gitar

mikrofon på stativ

Lille baby-jenta får mye til rommet og noen små-leker :)

Ellers får de vel ca 4-5 gaver til hver som jeg faktisk ikke vet hva inneholder hehe

Skrevet

Gutten min på fire skal få nintendo ds+ spill tilj jul og rattkjelke til bursdagen sin som er to uker etterpå:)

ellers ønsker han seg:

Ben10 klokke

ski

skøyter

alt fra "cars"

sengesett

klær

puslespill

bøker

bakugan

filmer

leke instrument

Skrevet

Glemte å skrive at han også får ny ben 10 klokke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...