Dindagmamma? Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Nå har jeg lett og lett etter en leilighet til barna mine og meg i lang tid! Og nå er huset vi bort i blitt leid ut fra 1 desember. Så vi må ut fort! Men nå har jeg plutselig 3 leiligheter for hånd....ja luksusproblem pluselig;o) Leilighet 1: Midt i sentrum! Rett over veien for et stort senter med 140 butikker og spisesteder:o) Men minst av alle leilighetene. Denne leiligheten er helt ny, kun bebodd av de som bor der nå som skal flytte. Leilighet 2: 2,2 km utenfor sentrum. Helt ny og ubebodd:o) Flott leilighet, men bitteliten balkong! Er så glad i å være ute om sommeren, men, liker leilighet da jeg ikke er et husmenneske med plenklipping og snømåking. Her er det noe å gå til sentrum(har ikke bil), men har en StorRema butikk i umiddelbar avstand:o) Og Jysk og Bohus hvis jeg skulle trenge noe der:o) Leilighet 3: Vesentlig større enn de andre:o) Får plass til alle tingene mine og må ikke selge det unna på finn:o) Her er det romslig terrasse og en liten hageflekk. Denne leiligheten er eldst(bygd i 2000) og har noen skjønnhetsfeil, men veldig koselig:o) Men her er det langt unna butikker. Har jo ikke bil og det er langt å gå med matposer i ca 2 km....men den var jo størst og mye mer uteplass enn de to andre.... Jeg må bestemme meg på mandag så dette begynner å haste;o) Driver og pakker her og gir bort ting og tang på finn....for når man flytter fra 200 kvm til mellom 60 og 80 kvm må man kvitte seg med mye! Alle leilighetene er 3-roms og prisen er fra 9500-10000. Ja det er dyrt her vi bor! Hvem hadde dere gått for? Hjelp meg litt da jenter:o) På forhånd takk for svar:o)
Gjest Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Ville gått for leilighet nr.2. Da kommer du nært nok til å handle, men samtidig så bor dere litt mer "landling" noe som kan være godt for ungene.
thea - M har gull i gulping Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Enig med vinterflickan:) Regner med at det går buss osv litt ofte?
Dindagmamma? Skrevet 14. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2009 Takker for svar:o) Det var den leiligheten som egenlig var bestemt ja, men så plutselig dukket det opp 2 til på tampen;o) Får legge til at jeg ikke har småunger da;o) De er 10, 14 og 16:o) Men de har jo godt av å gå litt da som alle har:o) Han minste får jo ikke lov til å "fly i sentrum" alene så derfor kan det være greit for han den leilighet 2 eller 3:o) Men veldig kort vei til skolene deres da i leilighet 1.....jaja...lett skal det ikke være helt sånn plutselig;o) Og leilighet 1 kan jeg se fra stuevinduet mitt her...hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå