Gå til innhold

Lekker fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg lekker fostervann. Jeg har hatt mye utflod hele svangerskapet, men de siste dagene har jeg bare vært våt i innlegget. Lukten varierer litt, men det er ofte litt søtlig lukt på en måte. Jeg må bruke truseinnlegg vis ikke blir trusa fort våt....men trenger ikke å bytte så veldig ofte...

Nå har jeg prøvd å ringt sykehuset, men kommer ikke igjennom. Jeg kjenner at babyen er aktiv og er to dager på overtid. Burde jeg være bekymret, og få tak i føden eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samma jeg også? Men jeg er i uke 32 bare ennda! Har hendt 2 ganger i dag at jeg har plutselig blitt skikkelig våt i trusa!!

Skrevet

Ny oppdagelse fra førstegangsfødene:

Utfloden kan endre seg veldig rett før fødsel. Både med tanke på lukt, mengde og konsitens. Jeg dro på føden i går kveld og etter masse prøver og undersøkelser så kunne legen konstatere at jeg ikke lekket forstervann ( noe som kan være veldig alvorlig om man gjør det i flere dager) men at utfloden bare hadde endret seg til å bli tynnflytene, og med søtlig lukt. Hun sa at om man lekker fostervann, så lekker man hele tiden, men jeg har kjent det omjeg har loget lenge, eller sittet i ro...også begynt å bevegd meg!

Men om du er usikker, så vil jeg råde deg til å ringe føden! Godt å få ting skikkelig oppfulgt slik at man slipper å gå rundt å være bekymret!

Skrevet

hvis du har blitt skikkekig våt i trusa 2 ganger idag må du ringe til føden. det samme skjedde med meg når jeg var i uke 25+5. ble lagt inn å fikk konstatert at vannet hadde gått. fikk strengt sengeleie og nå har jeg ligget har i 4 uker. har ikke så strengt sengeleie lenger. i morgen er jeg i uke 30....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...