Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Ønsker tips til god lørdagsmiddag!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Ikke så veldig spennende kanskje, men her blir det biff med stekte grønnsaker og fløtegratinerte poteter.
simba>>>3gutter Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Har tatt opp kylling s¨det blir noe av det, vet ikke helt.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 her blir det grønnsakssuppe og hjemmelaget hamburger. nam nam
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 pepperbiff med fløtegratinerte poteter, stekte tomater og rødvinsaus! Har sendt mannen på butikken nå. Gravid og lyst på rødt kjøtt kjenner jeg!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Vi skal ha pepperbiff i kveld etter at barna er lagt:)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 pinnekjøtt med poteter og kolerabi stappe:)
Libido- Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 Jeg har spist rester fra gårsdagens kinamat. Fikk lyst å prøve en taco pizza oppskrift jeg fant på nettet, så det blir det i kveld.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #11 Skrevet 14. november 2009 Salat med sitronmarinert kyllingfilet, gresk dressing og hvitløksbrød:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #12 Skrevet 14. november 2009 Hehe,risengrynsgrøt. Kjedelig,men ungene ville ha det,gjerne hver lørdag. Lager meg noe godt senere på kvelden hvis jeg har grøt, feks Pizza,taco,lasagne,moussaka osv
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #13 Skrevet 14. november 2009 Idag blir det gratinerte pølser! Passer veldig fint når man får gjester til å se skal vi danse:) Grillpølser Opphakkede tomater med hvitløk(boks) Agurkmix Hvitløk Pizzaost -4 oster(cheddar+++) Chicago pølsebrød Stek pølsene gylne i panna. Legg pølsebrød i en ildfast form, oppi der legger du "relishen" blandet opphakkede tomater, hvitløk og agurkmix. Oppå der legger du pølse, og tilslutt drysses masse ost over alle pølsene. Det er klart når osten er gyllen. Det er utrolig godt! Og det passer godt med en enkel salat ved siden av, og hjemmelaget chips. Nam nam!!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #14 Skrevet 14. november 2009 Anonym 15.48, serverer du virkelig dette til gjester??? Hadde jeg fått slik mat hadde jeg dåna!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #15 Skrevet 14. november 2009 Dåna?? Enkel mat når man får uvenede gjester! Disker vel ikke opp med biff til 3 par! Herregud går ann å være frekk!!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #16 Skrevet 14. november 2009 Hørtes ikke mye spennende ut. Gratinerte brød liksom.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #17 Skrevet 14. november 2009 Her blir det skinke,pasta, carbonara saus, og løk mixa sammen + ost på toppen. gratineres i ovnen med salat ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #18 Skrevet 14. november 2009 Hadde aldri i verden servert pølser til gjester. Da hadde jeg heller droppet maten.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #19 Skrevet 14. november 2009 Makan til rare folk! Man kan vel servere pølser når man lager mat av det man har? her på kandet stenger butikken tidli, og når man får gjester som ikke forventer noe mat i det hele tatt er det vel greit å by på noe??! Det er snakk om at vi er 20 år, og har litt lite penger nårjeg er i permisjon. Hadde jeg hatt mer råd og hatt mulighet til å dra på butikken, hadde jeg nok disket opp med noe langt bedre!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #20 Skrevet 14. november 2009 Drit i sånne idiotiske anonyme, hehe. Den oppskrifta hørtes god ut, den skal jeg prøve ut! Og det er helt unormalt å lage en stiv middag til noen som kommer casual på besøk, det er bare å gjøre andre ubekvemme, begynne å tenke at de må inviteret tilbake, skulle tatt med vin osv.. Jeg synes det høres litt krampeaktig "må være fin på det" ut.. Jeg tror de strever etter å være perfekte er de som er verst??
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #21 Skrevet 14. november 2009 Takk ! Var akurat det jeg ville få frem.. Er koselig å få besøk, og bedre med en liten matbit enn ikke noe i det hele tatt! Enkelt og greit, og smaker egentlig ganske godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå