Gå til innhold

leker melk om natten...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som leker noe inni h****te om natta...?

hele senga er full av melk, og det er så ekkelt og klissete.... har masse håndduker for å legge under brystene når jeg sover, men det kommer jo på teppet og håndduker tar ikke unna alt!!

hva kan jeg gjøre...!!?

alt av sengklær og madrasser blir jo til å lukte surt"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg leker også mye om natten ;p

Nei, altså, for å svare på spm. ditt, det eneste som funket for meg var å sove med BH med ammeinnlegg inni.

Skrevet

Ammeinnlegg fungerte ikke her, men jeg pleide å ha BH med vaskekluter inni.

Skrevet

uff... =(

jeg har så såre brystknopper, så må få luftet dem... er det ingen ting annet å gjøre?

Skrevet

noen andre ideer på hva man kan gjøre om natten?

Skrevet

ammeinnlegg (f.eks. medela)+ ull

hvis ikke det holder - bruk sånne kopper til å putte i bh-en

Skrevet

Du kan kjøpe plastfrotte på sparkjøp og ha under deg, eller mellom madrassen og lakenet, så ødelegger du i hvert fall ikke madrassen, selv om det blir mye vask av sengetøy...

Jeg pleide å ligge på plastfrotte og et stort tykt badehåndkle... Byttet noen ganger i løpet av natta, når jeg likevel var våken for å amme...

Skrevet

Haha ooops:) Jeg trodde du skrev plastfolie :P hihi.

Jeg brukte en singlett og ammeinnlegg eller en gulpeklut i flanell på natta.. Var eneste som funka her. Lufte kan du gjøre på dagtid=)

Skrevet

Jeg brute slike oppsamlere. Er vel ikke annbefalt å ligge med om natta, men jeg var "desperat". Tømte de flere ganger om natten, i tillegg til at jeg ammet. Hugser jeg hadde et dl mål på nattbordet som jeg helte det i, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...