togutter-08og10 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Syns det er så lite å finne på. Lese bok, putteklosser etc blir jo litt kjedelig i lengden. Og tvtitting prøver jeg å begrense litt. Er en tur ute på lekeplassen hver dag i helgene, men etter bhg så er det jo ofte mørkt når middagen er ferdig. Vil ha mange forslag. Gullungen er 16 md nå og vi bor i Oslo.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 I dag baker vi kanelsnurrer! Hun elsker å sitte på kjøkkenbenken å smake på/ se på at jeg baker =) Hun har hatt feber i 4 dager, har ikke målt i dag, men virker i bedre form! Så blir lite lekeplass denne helga. Da må man finne på noe morro inne =) Så kanskje jeg får i henne litt kanelsnurr, har nesten ikke spist på 2 dager nå =/ Snart 14 mnd =)
kitty08 Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Vanskelig alder. Jeg freste rundt på lekeplasser fra 12 til 18 mnd, uten at hun hadde mye tålmodighet til NOE ... Jeg synes alt ble bedre ved 18mnds alder, også at hun så mer på tv. Synes det er fint jeg . Men det var alltid stas å dra på svømming o.l. Bor dere i Oslo, tur til teknisk museum fyller noen timer. Ellers har jeg ikke gode tips ... synes det var en slitsom tid! Lekeplasser og ut å se på ting. Inneaktiviteter fant jeg ikke på mye av gitt.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Vi går i åpen bhg en dag i uka (jobber de andre gangene den er åpen) ut på tur, går litt på lekeplassen.. Mye på besøk til andre veninner med små rundtom samme alder. Synes også det er vanskelig å aktivisere småen av og til, og han elsker oppmerksomhet. Trøster meg med at det blit edre når han kan gå selv, for da slipper han å rumpeake uti søla på lekeplassen, noe han ikke liker hehe.. Men vet mange tegner, maler osv med ungene sine. Har ikke hatt mye hell med det foreløpig hehe..
togutter-08og10 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2009 Vi prøvde faktisk pantomimeteater i dag.. Han var tålmodig på fanget i 10 min. Så det er ikke så ille.. Ellers kom gjerne med flere tips.
LoveActually Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Tegner, leser, "herjer" med puter og myke ting på gulvet... Han leker mye selv med biler. I helger er vi på lekeplassen, på besøk hos noen, av og til på lekeland på Majorstua. Bade/dusje er også en hit :-)
togutter-08og10 Skrevet 15. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2009 Lekeland på Majorstuen, hva er det? og hvor?
kitty08 Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 child planet på Colusseum. Evt HoppiHavet på torshov har avdeling for småtasser.
kitty08 Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Ser du også spør hva det er? Det er innendørs lekeland. Sjekk på nettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå