Gå til innhold

Hva gjør dere sammen med ettåringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så lite å finne på. Lese bok, putteklosser etc blir jo litt kjedelig i lengden. Og tvtitting prøver jeg å begrense litt. Er en tur ute på lekeplassen hver dag i helgene, men etter bhg så er det jo ofte mørkt når middagen er ferdig.

Vil ha mange forslag.

Gullungen er 16 md nå og vi bor i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag baker vi kanelsnurrer! Hun elsker å sitte på kjøkkenbenken å smake på/ se på at jeg baker =)

Hun har hatt feber i 4 dager, har ikke målt i dag, men virker i bedre form! Så blir lite lekeplass denne helga. Da må man finne på noe morro inne =)

Så kanskje jeg får i henne litt kanelsnurr, har nesten ikke spist på 2 dager nå =/

Snart 14 mnd =)

Skrevet

Vanskelig alder. Jeg freste rundt på lekeplasser fra 12 til 18 mnd, uten at hun hadde mye tålmodighet til NOE ...

Jeg synes alt ble bedre ved 18mnds alder, også at hun så mer på tv. Synes det er fint jeg ;).

Men det var alltid stas å dra på svømming o.l. Bor dere i Oslo, tur til teknisk museum fyller noen timer. Ellers har jeg ikke gode tips ... synes det var en slitsom tid! Lekeplasser og ut å se på ting. Inneaktiviteter fant jeg ikke på mye av gitt.

Skrevet

Vi går i åpen bhg en dag i uka (jobber de andre gangene den er åpen) ut på tur, går litt på lekeplassen.. Mye på besøk til andre veninner med små rundtom samme alder. Synes også det er vanskelig å aktivisere småen av og til, og han elsker oppmerksomhet. Trøster meg med at det blit edre når han kan gå selv, for da slipper han å rumpeake uti søla på lekeplassen, noe han ikke liker hehe.. Men vet mange tegner, maler osv med ungene sine. Har ikke hatt mye hell med det foreløpig hehe..

Skrevet

Vi prøvde faktisk pantomimeteater i dag.. Han var tålmodig på fanget i 10 min. Så det er ikke så ille.. Ellers kom gjerne med flere tips.

Skrevet

Tegner, leser, "herjer" med puter og myke ting på gulvet... Han leker mye selv med biler. I helger er vi på lekeplassen, på besøk hos noen, av og til på lekeland på Majorstua. Bade/dusje er også en hit :-)

Skrevet

Lekeland på Majorstuen, hva er det? og hvor?

Skrevet

child planet på Colusseum. Evt HoppiHavet på torshov har avdeling for småtasser.

Skrevet

Ser du også spør hva det er? Det er innendørs lekeland. Sjekk på nettet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...