Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg har en mann som reiser bort når han måtte føle for det, hytteturer, fest, jobb eller annet. Vil han dra, så drar han. Jeg ble sur for det i begynnelsen, siden han bare regner med at jeg tar ungene, så jeg har ikke denne muligheten til å dra fra dem. Men det jeg gjorde var å bestille tur sammen med ei venninne, og vi tar med ungene. Jeg spurte ikke om lov eller om det passet bevisst, fordi han aldri spør, så hvorfor skal jeg... Var det dårlig gjort av meg?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hvordan, og hvorfor, par som dere holder sammen er for meg en gåte
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg ville kanskje gjort det samme, men tror nok jeg før hadde gått fra typen på mer permanent basis enn å bare stikke slik som det der...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Nei jeg syns faktisk ikke det var dårlig gjort. Men nå regner jeg også med at du tidligere har snakket med han om at du ikke synes det greit at han bare "stikker avgårde" så det passer han. For viss ikke kommunikasjon fungerer, så må man gå hardere til verks, desverre.. Får håpe han tar hintet da;)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Synes ikke det var dårlig gjort nei:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Kunne du ikke bestilt tur uten ungene og sagt han fikk ta de?
Gjest Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Nei, ikke i det hele tatt! Jeg synes det var snilt av deg, siden du skal ta med ungene. Hadde heller bestilt tur uten ungene Hadde ikke vært dårlig gjort av deg da heller! Skulle bare mangle at han får smake litt av sin egen medisin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå