Gå til innhold

Jeg HATER spysyken! *sutre og klage*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, spydde som en gris i hele natt (nei, ikke svine, hehe...) og dårlig i magen, dette da i kombinasjon med en stakkers liten baby som ikke virket helt pigg hun heller og kun ville sove med puppen enten i munnen eller som hodeute. Pappaen prøvde så godt han kunne å avlaste, men hun ville bare ha mammaen sin, som da altså stadig måtte stikke av. Ble vel sånn ca 2-3 timers søvn i natt, og jeg var trøtt nok fra før :-(

Så i dag er det Cola og knekkebrød. Håper det er over og at de andre slipper unna (tror 2 åringen har hatt det alt). Tar gjerne i mot "daaaaaker deg" og andre sympatiskriverier. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjeeeedelig å være sjuk, stakkars deg og meg! hehe :o)

God bedring!

Skrevet

Da kan jeg jo komme innom å si at det er verdens verste sykdom......

Selv ligger jeg her med influensasymptomer så det holder og er veeeeeeldig glad jeg ikke spyr.

Stakkars, stakkars, stakkars deg, og så amme midt oppi det hele da;-)

Cola, cola og cola. Marie kjeks og knekkebrød er fin lørdagsmiddag:-)

God bedring!

Skrevet

Daaaaaakar deg, og det mener jeg virkelig fra hjertet! Spysyka er grusomt å ha! Her er gubben syk, muligens nøffesyka, så det er egentlig ganske synd på meg også, haha... ;o)

Merker jeg er lei av syke folk nå. Storesnupp har nettopp vært syk med nøffesyka, og nå er gubben syk. Blir jeg som må pleie de. I tillegg er jeg sykepleier og møter mye syke folk på jobben også. *stønn* Drømmer om å ligge på en strand å knipse med tærne. ;o)

God bedring!

Skrevet

Tusen takk skal dere ha! Og riktig så god bedring til dere andre syke også :-)

Ja, spysyken er noe av det aller verste jeg kan tenke meg av vanlige sykdommer, tar nesten hva som helst annet enn å være kvalm og spy... Takler det bare ikke *grøsser*, jaja, tror det verste er over nå. I dag er det mer uvelhet og totalt mangel på energi, så blir litt ekstra DS og tv på guttene (noe de ikke akkurat protesterer på).

Skrevet

Jeg føler virkelig med deg. Det verste jeg vet er å ha spysyken. Her har vi akkurat hatt vår runde med magasjau alle tre, og håper det holder for en stund. Ville heller gått splitter naken på butikken enn å ha spysyken... Tror jeg, da;)

Fra meg får du i alle fall masse sympati, for å ha omgangsyken er rett og slett grusomt! Håper du blir bedre snart.

Skrevet

Føler såååå med deg. Hadde omgangssyka i går. Så i dag er det rett ut på sofaen med vond mage. Vi er da 3 stk som har det her. Morro du. Skifta på senga 4 ganger natt til onsdag fordi minstamann kasta opp

Skrevet

Æææsj.. HATER å spy! Jeg har helt angst for å kaste opp... Er gravid nå, med en del brekninger, og begynner å gråte hver gang jeg brekker meg =(( Synes det er så forferdelig å brekke seg/kaste opp=(

Så du har min fulle sympati!

Daaakkaaar deg!

God bedring =D

Skrevet

Takk igjen jenter :-)

Ja, jeg også hater å spy, begynner ofte å gråte og skjelve ukontrollert av det, føler meg utrolig pysete, men takler det bare ikke :-( Lurer på, dere andre som har hatt det nå, har dere feber også? Har 38,3 i feber nå og verker i ryggen, føler meg virkelig elendig. Ikke klarer jeg å ta paracet heller, verken i den ene eller andre retningen...

Skrevet

Usjameg, Alva...

Sender masse "god-bedring-vibber" fra øst til vest.

Håper du kommer deg raskt!!

Skrevet

Hehe, når jeg så overskriften trodde jeg først det var nøffemor som hadde forvillet seg inn hit :)

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...