Squirrel79 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Lurer litt på om det er Mr Pig som har gjort en aldri så liten visitt i heimen her. På tirsdag hadde mini 39 i feber, og på onsdag begynte han å bli dårlig i magen. Siden det har vi hatt 1-2 rennende bleier som har gått gjennom alt. Feberen ga seg onsdag morgen, og ellers er han i godt humør og spiser hvertfall litt, men ikke så mye som han pleier. Nå har pappa'n fått akkurat de samme symptomene. Feber i går, og i dag begynte magen hans også. Jeg tror vel mer på at det kan være et magevirus, men det er sjeldent feber hører med der da... Noen som kjenner seg igjen?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Symptomer på svineinfluensa varierer veldig fra person til person. Noen blir veldig dårlig, mens andre får det bare som en veldig lett forkjølelse. Noen har til og med ingen andre symptomer enn hoste... og en trenger ikke ha feber for å ha det. Siden ingen er lege her inne så tror jeg det er best du ringer enten fastlege eller legevakt om du lurer :-) Jeg har lest at hoste og luftveisplager er det mest sikre symptomet, men jeg er heller ingen lege, og dette leste jeg i avisen, så er ikke sikkert det stemmer. Håper de blir raskt friske igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå