Tøysetipp Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Må man være borte i 7 dager når man har feber og influensa-symptomer? Jeg våknet og var blitt mye dårligere fra i går kveld. 39.2 i feber, frysetokter, bomull i hodet, verking i kroppen og kvalm. Nå står ikke verda til påske. Ha ha. Om jeg føler meg bedre på mandag og ikke er syk håper jeg jo å få dra på jobb. Hvordan er policyen?
cherry coke Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Policyen i bhg her er. Svineinfluensa (feber min 3 dager+ influensassymptom)- hjemme 7 dager. Svineinfluensa+ bruk av tamiflu- hjemme 5 dager Vanlig forkjølelse med feber- hjemme ett symptomfritt døgn. God bedring til deg =)
Tøysetipp Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Tror ikke det er svineinfluensa for jeg er ikke sengeliggende, selv om det frister. Takk skal du ha:-) Får høre litt med sjefen også da.
Libido- Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Hos oss er det 7 dager. Det er det som er anbefalt fra FHI også.
Mammaen til Isak Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Du burde hente deg tamilfu på apoteket, begynne på det innen 48 timer fra du føler deg syk. Jeg blei dårlig tirsdag ettermiddag, ekkel i halsen og frøys, våknet onsdag morgen med nesten 40 i feber. Hentet tamiflu. Mannen på apoteket sa at når de ikke tester kan de ikke vite, men alle med slike symtomper bør ta tamilfu. Da blir man raskere frisk. Hjemme i 7 dager fra dagen du begynner med medisner er regelen på min arb.plass i allefall. Uansett om man føler seg frisk igjen. Ei kollega gikk på jobb etter å ha vært som deg , noe som resulterte i at ho var på jobb i to dager så vekk i 7 dager. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå