Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Lørdag 14. november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6 dager på overtid.. Utålmodig og stressa :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25 dager ijen......utolmodig her å da men.... :)

Skrevet

8 dager igjen her:-) Går bare og venter på at noe skal skje snart.......

LYKKE TIL MED VENTETIDEN ALLE SAMMEN:o)

Skrevet

15 dager igjen!! VELDIG baby klar nå!! :-)

Skrevet

Jeg er 14, ja, FJORTEN, dager over termin. Eller to uker om du vil. Synes det er MIN tur nå!!

Skrevet

Jeg føler med deg bergen81, jeg er 'bare' 6 dager over og holder på å klikke..

Skrevet

Takk:) Men jeg var faktisk enda mer stresset for en uke siden enn nå. Nå har jeg nesten bare resignert og regner med å bli satt i gang..

Skrevet

Det er 58 dager til termin, men jeg har ingen formening om hvor mange dager det er til babyen kommer. ;-)

Skrevet

3 dager på overtid i dag, og føler meg veeeeldig klar..

Skrevet

19 dager igjen!

Føler virkelig med dere som er på overtid. Synes det er både rart og urettferdig at det er så forskjellig praksis på når en blir satt igang på de forskjellige sykehusene...

Her blir vi visstnok satt igang etter 7 dager over termin...

Skrevet

14 dager.. og har roet meg ned mer nå. Fokus på andre ting. Det får skje når det skjer. Rekker ikke eksamen uansett nå. Prioritere sove og rydde fremover!

Skrevet

Jeg er også 6 dager på overtid.... Hadde termin 8. nov, - så da har vi termin samme dag, Rina : ) Det verste med å vente er egentlig at familie og venner spør om det har skjedd noe. Vet at de gjør det av omtanke, men jeg blir veldig stressa av det. Skulle nesten sagt at termin var en uke etter at den egentlig var... he he

Skrevet

7 dager over termin idag... Men nå har jeg hatt ganske regelmessige og vonde rier siden kl. 04.00 i natt. De kommer med gjennomsnitlig 20 min. mellomrom og det er ingen tvil om at dette er ordentlige rier og ikke bare de vonde kynnerne/modningsriene jeg har hatt mye av de siste ukene... Så nå håper jeg det tar seg opp i hyppighet snart og at dette kan ende i fødsel!! Hadde vært utrolig moro!! Håpe håpe håpe:-)

Skrevet

Jeg mente 10 min. mellomrom (ikke 20 min.)...

Skrevet

Jeg har hele 86 dager igjen og kom først inn til dere her i dag :)))

Skrevet

jeg har 65 dager igjen, og har begynt på en ny uke :-)

Skrevet

8 dager igjen. Skal tenke på å pakke fødebaggen snart.

Skrevet

20 dager igjen:) begynner å føle meg klar. Hadde rier med 5 min mellom i en og en halv time i natt..men da jeg skulle vekke mannen stoppet de, men det er jo et tegn på at noe er begynt å skje hvertfall:) Lykke til beate, håper riene tar seg opp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...