Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hvordan er formen din?? Tenker på deg, og hvor masse myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye snufsesyk du er. Sender over en stor kjele varm sjokolade med krem og ferske rudnstykker ( er sjokoladeholiker for tiden, derav alle sjokoladen) Håper du orker å spise litt frokost. God bedring!! Håper du får slappet masse av og tatt livet med ro i dag. ( Jeg er i toppform :-) Har begynt å pusse opp romemt til tvillingene, jada vet det er dumt men er så gøy!!)
Mammaen til Isak Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Nei som vi tenker likt ;o) nå har jeg jo akkurat lagt ut et innlegg til deg! Morsomt.. Jo vet du, i dag er jeg myyyyyye bedre. Men jeg vurderer og ikke si noe til snekker-andersen, for hva vil da skje med sympatien???? ) Ja har bare planer i dag om å pusle rundt i heimen, skal ikke ut av huset på noen dager ennå. Når jeg hentet ut tamiflu, så sa den kjekke svensken på apoteket at jeg måtte holde meg hjemme i 7 dager. Ja, du veit jeg er matvrak så det var bare to dager jeg ikke spiste. Tirsdag og onsdag. Ting smaker ikke helt som til vanlig enda, men tok akkurat et bit sjokolade, og den smakte jo faktisk det den skulle! Må da være et godt tegn på at jeg er bedre vel?? ) Stemmen er ikke lenger like hes som Jørn Hoels, men trur det fortsatt er bomullfarm i huet ) Men i kveld har jeg lyst på viiiiin , e'kke farlig selvom man tar tamiflu det vel? Stod ingenting i pakkningsvedlegget.... Du er i toppform ja, pass på så du ikke tar deg vann over hodet nå da! Men toppers å høre at du er bedre!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Så godt å høre at du er så mye bedre :-) Når sjokoladen smaker godt så er alt bra :-) Vin er vel aldri farlig vel, ta et glass for meg også da? Tror ikke det har noe å si jeg, et eller 2 glass når en bruker Tamiflu, men dette er et evne jeg overhode ikke kan noen ting om :-) Tar ting med ro, men skal klare nesten alt selv da, til min kjæres oppgitthet, men men, Orker ikke å sitte på reva heller da. :-) Fikk ks termin av legen på fredag, skulle bli rundt 19 januar, så da er vi skikkelig i rute.:-)
Mammaen til Isak Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Hehe, jeg får prøve å google litt og se om jeg finner noe. Vil ikke tru at vin har noe å si..... Selvfølgelig skal jeg ta et glass for deg også ) Kan to glass jeg, så kan vi skåle til og med. Ohhh, spennende! Du må holde meg oppdatert da, jeg kommer jo til å gå rundt meg selv 19 januar jeg ) Hehe, jasså så din kjære blir oppgitt,. så rart. De pleier bli det av oss jenter! Er det mye dere pusser opp?
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 14. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2009 He he, synes jeg ser det for meg at du sitter der med et glass i hver hand og tar en slurk annen hver gang fra glassene :-) Nei er ikke mye, er bare et rom, skal male det, bruker Sense :-) Og så legge nytt gulv, maling er liksom jobben min da, og den vil jeg beholde ( ja jeg er sta også) Mannen skal legge gulvet. Da kan jeg stå å komandere. :-) hehe Er vel ganske rart å tenke på at 30 min etter at jeg har blitt trillet inn for KS så er jeg 3 barnsmor. :-) Har ikke helt vendt meg til tanken. Sender deg melding jeg når jeg er klar i toppen 19 jan. :-) Men kan jo skje før også, så vil lever alle i spenning :-) Da skal vi ut i snøen en tur før den forsvinner igjen, skulle visst regne her fra ettermidagen i dag :-( Ha en strålende fin dag, og pass masse på deg selv vennen :-) Klem
Mammaen til Isak Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Ja det skjønner jeg godt at at er en uvant tanke ) men det blir helt sikkert veldig fint. Ja vi får leve i spenning! Egentlig burde jeg jo sende deg mob nr på pm så du kan få gitt meg beskjed.. jeg kommer jo til å bli helt gaal om jeg roper på deg her inne og ikke får kontakt på flere dager ) hehe! Ja her regner det også, det har snødd siden i går så det ligger enda hvitt. Skal spise litt nå, så sende mannen ut på handletur! Ha en kjempefin dag dere også, kos dere! Og ikke slit deg ut min venn. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå