mirredutt Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Badet vårt er forholdsvis stort, ca 13 m2 og har en rektangulær form. Vi skal ha grå fliser på gulvet og baderomsplater (som ser ut som fliser) på veggene. Er litt i tvil om fargen på veggene. Lurer på om det blir fint med hvite "fliser" på langveggene og grå på de korte? Baderomsinnredingen skal stå på den ene kortveggen og dusj og badekar mot den andre. Toalett vil bli på den ene langveggen. Vi skal i allefall ha en grå vegg og der skal det også være et speil som går fra gulv til tak. Vil det bli fint med to grå vegger, eller skal vi holde oss til den ene? Er så himla vanskelig synes jeg! Takker for alle synspunkter. Btw, om vi tar grå vegg blir baderomsinnredningen hvit, og tar vi hvit vegg blir innredingen mørk.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Gjør livet lett for deg selv og velg hvit innredning. Mørk vil en hver tannkremflekk og såperest lyse på. Men dersom dere hadde tenkt hvite flater spiller det mindre rolle.
It's all about me Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Tar du grå på begge korveggene vil rommet fort se smalere ut enn det er. Så hadde holdt meg til en signaturvegg. Hadde også spandert på ordentlige fliser, disse platene med liksomflisene er ikke i nærheten like pent.
mirredutt Skrevet 14. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2009 Blir det pent med hvit innredning mot hvit vegg?
mirredutt Skrevet 14. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2009 Synes også at fliser er penest, men det var jo dette med tid og penger da..
Mammaen til Isak Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Tanta mi har akkurat pusset opp badene sine. Det ene med plater, det andre med flis. Og jeg syns de er like fine jeg! ) Hadde gått for en grå vegg jeg også Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå