Gå til innhold

hvorfor får jeg ikke solgt denne vogna? link

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som ei hel og grei vogn, har ikke snøring på om prisen er feil. Jeg personlig hadde aldri kjøpt den, utelukkende basert på fargen som jeg synes rett og slett er grell.

Skrevet

Personlig likte jeg ikke fargen. Kanskje flere som meg?

Skrevet

Synes også fargen var helt fæl. Hvem vil gå rundt med ei vogn som ser ut som en refleksvest?

Synes også det sto litt lite informasjon. F.eks hva slags merke er vogna? Og hvor gammel er den? Litt sånt.. :)

Er sikkert noen som vil kjøpe den etterhvert, om du kanskje skriver litt mer info. Er mange folk der ute som har sær smak, så ;)

Skrevet

Syns vogna ser helt grei ut. Syns fargen var litt kul. Men når jeg fikk min sønn (min første og eneste) så ønsket jeg å kjøpe en heøt ny vogn, ikke brukt. Og jeg regner med at hvis vi får en til kommer jeg til å bruke vogna jeg alt har.

Men hvor lenge har du hatt den ute da?

Så bare at annonsen var endret for to dager siden, og det er jo ikke akkurat lenge

Skrevet

Fargen er vel ikke akkuart helt min smak...

Om prisen er riktig er helt umulig og si noe om for det står ikke hvilken årsmodell vogna er og hvilket merke vogna er av...

Men grunne til at du ikke får solgt vogna er vel pga av fargen...

Skrevet

det står jo at vogna er brukt kun 5 mnd..det står ikke merke på...vet ikke årsmodell fordi det var en gave...men fikk den ny i år

HI

Skrevet

personlig så hadde jeg ikke kjøpt en vogn som selger ikke vet merket på...det blir bare for rart...

Skrevet

At vogna bare er brukt i fem mnd betyr ikke stort hvis vogna er fra 2003.

Er det en 2009 modell som er brukt i fem mnd blir det annerledes.

Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt en vog år eiere ikke vet merke på voge og årsmodell.

Kan du ikke spørre de du fikk den av?

Spør hvor de kjøpte den.

Sjekk opp om det går ann å kjøpe nytt trekk til den.

Skrevet

Fargen var grusom, og prisen altfor høy til de opplysningene som ble lagt ut.

Skrevet

Fargen var ikke helt i min smak og jeg satser på en vogn med fire hjul. Tenker det er lurt med fire hjul når man bor på landet og det er dårlig med brøyting på vinteren.

Ellers så synes jeg annonsen var svært tynn med lite informasjon om vogna. Jeg styrer ofte unna annonsen som ikke sier så mye.

Men lykke til med salget!

Skrevet

Stygg vogn, rett og slett. Og med en lik farge gjør det ikke saken bedre.

Skrevet

Det må jo stå navnet på den et eller annet sted, alle vogner heter noe. Det er nok pga fargen, ja ,den var rett og slett grusom! Eller kanskje det er fordi du bor på Figgjo, er selv fra Ålgård... ;)

Skrevet

så jeg får ikke solgt vogna fordi jeg bor på figgjo?

Skrevet

for det første, som andre her sier så står det ikke hvilket merke vogna har. Det er vesentlig å vite, da noen vogntyper er kjent for å ha kort "levetid".

Det står ingenting om årsmodell, vekt, størrelse sammenslått. Det er jo faktisk ikke informasjon om vogna i det hele tatt.

I tillegg skal du være heldig om du finner noen som faktisk liker fargen i tillegg til at de godtar manglende informasjon om vogna.

nei, det er faktisk ikke rart du ikke får solgt!

Skrevet

Man kjøper jo gjerne ting fra Finn som er i nærheten av der man bor....

Hadde styrt unna p.g.a lite informasjon, grell farge, tre hjul.

Hadde også kjørt retteprogram på annonseteksten -den er FULL av skrivefeil.

Skrevet

Vognen ser egentlig helt grei ut, men jeg tror mange blir skeptiske til å kjøpe en vogn de ikke vet merket på, da får man jo ikke sjekket den ut i butikk på forhånd, og man aner ikke hvordan kvaliteten er. Så mye planlegging som folk flest legger i vognkjøp, tror jeg ikke mange vil ta sjansen på å kjøpe en bruktvogn uten å vite mer om den. Vogner som ikke har noe merke er som regel svært billig-produserte etterligninger.

Tror du er avhengig av å finne en kjøper som bor nært nok til å kunne komme og se på den før kjøp.

Evt. kan du senke prisen til under 1000-lappen, 900 f,eks, da selger den nok uansett.

Skrevet

Det er ikke mye skrivefeil i annonsen hennes.

Skrevet

Du er nok ikke veldig kjapp, det var jo ikke alvorlig ment da, understreket det til og med med et blunkefjes på slutten... Kjære deg, vogna er dritstygg og annonsen er veldig mangelfull, derfor får du ikke solgt den. Ville vurdert å gitt den tilbake til den personen som tydeligvis var så rusa at de klarte å kjøpe noe så grusomt...

Skrevet

"Det er ikke mye skrivefeil i annonsen hennes."

HAHAHA!

Men, ja -du har jo egentlig rett;).

Mangel på punktum og stor bokstav og null kunnskap om å/og er vel strengt tatt ikke skrivefeil, nei, hahahaha

Skrevet

Fordi:

- Ikke noe merke

- Ikke noe beskrivelse av vogna generelt

- Du selger den etter kort tid, "har en annen vogn også" kan alle skrive når de skal selge en vogn de hater.

Du må ha med:

- Vekt

- Bilde sammenslått

-Kan sportdelen monteres begge veier

- Merke

- Gjerne link til en side på nett hvis merke er ukjent

- Sammenlign den med en anne vogn for å få flere treff på søk. (Da får du alle treffene fra de som søker på vogns du sammenligner med)

+ sikkert noen ting til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...