Gå til innhold

Ungen min er rar! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges hørte jeg et dump, og litt etter gikk soveromsdøra opp. Der stod en smørblid treåring med HODELYKT på seg. Hehehe... Holdt på å le meg skakk.

"Mamma, æ klare itj å ligga i senga heilt t d bli mårra."

Så nå har vi bada og drukket litt te. Ser barnetv, og skal snart vaske litt klær, lage frokost og vekke pappaen i huset. Så skal vi bake boller, koke kakao og komme oss ut på tur med et vennepar. Deilig!

Flere med rare barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke så rare, men morgenfugler er begge to. Vi har vært oppe siden kl 0600. Har spist frokost og nå drar minsta alle lekene utover mens storebror ser på barnetv.

Tenker vi skal kose oss med snøen i dag, skal på barneteater på biblioteket og på julemarked. Blir en bra dag!

Ingen sak å stå opp kl 06 når det er to blide og fornøyde ansikter som smiler mot en.

Skrevet

Hehehe... Min er rar OG en morgenfugl:)

Kjenner at klokken 6 er litt vel tidlig for meg. Det vil si, 6 er vanlig tid, men som regel pleier jeg å legge meg nedpå igjen. Nå har vi imidlertid lagd en avtale med mini om at hvis han klarer å sove i senga si hele natta, skal en av oss stå opp sammen med ham og lage deilig frokost før vi vekker den andre. Vi har jo tid til det;) Vi begynner ikke på jobb/skole før klokken 9, så har jo tre timer hver morgen...

Men heller en hel natt, og opp klokken 6, enn å bli vekt tusen ganger om natta, og så opp klokken 7. Håper han klarer det! Det gikk bra i natt iallefall...

Skrevet

Haha,måtte le av det første innlegget,ser det for meg en liten tass med hodelykt! Så skjønt :=)

Skrevet

Ja, han var kjempesøt. Litt vel tidlig, men fortsatt utrolig søt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...