Abracadabra Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 i sted når jeg gikk på do var det noe rart i skålen når jeg reiste meg - men jeg vet ikke helt om det var en liten blødning eller bare samme brune utfloden jeg har hatt den siste uken... ?? eller litt av en slimpropp? vanskelig å si. vanskelig å la være å håpe at det betyr noe også, hehe! pluss jeg sitter jo her og peser jevnlig over kynnere/rier (???) som blir vondere og vondere... men klarer ikke helt å tro at det skal eskalere heller...føler jo etterhvert at man har vært gravid forever, og skal være det evig også, hihihi... sorry dette ble bare rot, hahaha! men ok - jeg håper på en søvnløs natt, jeg. 14 november er sikkert en fin bursdag??? kom an lillejente!!!
Abracadabra Skrevet 13. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2009 (vil ike legge meg fordi jeg er redd for å sove godt hele natten og våkne like j'''vla gravid, hehe!)
Abracadabra Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Vel, to timer senere sover jeg ikke...! Har hatt litt blod på papiret etter dobesøk, og har duppet av flere ganger men våkner igjen av noe jeg tror må kunne kalles (tør jeg si det?) - rier!!! Nå angrer jeg meg litt selvsagt, og ønsker at jeg fikk sove noen timer først, hehe. Det er fremdeles 8/9 minutter imellom, men vurderer å stå opp og gjøre ferdig baggen, og ta en dusj...mormor (barnevakten) har fått sms om at hun kanskje må ut på tur... Så da får vi se da, åssen dette går, uuuææææh!!!
Lillemor + bittelillemor Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Lykke til!!!! slimproppen min har også gått nå nettopp og har masse vonde kynnere. Kanskje det blri 14. nov på oss begge. har termin imorgen egentlig (15)
lillebie på`n igjen Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 å å nå blir det nok baby på deg snart ja ))) jeg er såå misunnelig altså ) du får ha massse lykke til - gleder meg til oppdatering )
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 å så spennende!! Håper du er i gang. Lykke lykke til:-) klem
hønny-bunny Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 JIppy,så spennende,vi krysser alle fingre og tær
Abracadabra Skrevet 14. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2009 Styrtet opp på KK i firetiden, og 739 var Gunvor født!!! 3775 gr, 51 cm., 36 rundt knotten. Og helt perfekt! Fyttikatten det var intenst skal jeg love dere. Tusen takk for lykkeønskninger søte snille dere, jeg er SÅ glad for å være ferdig!!! Og Gunvor er bare dødsskjønn, prikk lik storebror! Skriver mer når vi er hjemme, håper det blir i ettermiddag.
Har fire go`inger Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 Gratulerer så mye:) Kos dere masse:)
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 14. november 2009 #11 Skrevet 14. november 2009 så herlig!! Gratulerer så masse masse! kjente det egentlig på meg at du skulle føde i går (på min lykkedag!) Flott vekt/str også. Skjønner at hun er helt perfekt:-)
lillebie på`n igjen Skrevet 14. november 2009 #13 Skrevet 14. november 2009 JIPPI ) tenkt at nå er du ikke høygravid lenger - men har lille jenta di hos deg ) GRATULERER ))))
curly sue Skrevet 14. november 2009 #14 Skrevet 14. november 2009 Oi, så artig da, gratulerer så masse med en skjønn tulle:))
Romeren Skrevet 14. november 2009 #15 Skrevet 14. november 2009 Ååh, gratulerer så masse! Tenk at det går an å snike sånn i køa!! (3 dager over termin i dag - mammaen min har gjetta på at det var i dag det skal skje, men jeg tviiiiiler.) Gratulerer igjen!
hønny-bunny Skrevet 14. november 2009 #16 Skrevet 14. november 2009 Gratulerer,så moro,nå ble vi glade på dine vegne alle sammen:-)
Trultetryne Skrevet 14. november 2009 #17 Skrevet 14. november 2009 Gratulerer! :-) Nå ble jeg litt misunnelig.. hehe jeg håper det skjer noe her i løpet av helgen, men tviler vel egentlig på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå