Gå til innhold

Noen som bor i Tromsø her?


bkb84

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 25 år gammel jente, som skal ha nr 1 (en liten gutt)28.mars. Er opprinnelig fra Bergen, men bor no i Tromsø. Er det andre fra Tromsø som venter en liten en i disse tider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 26 år og venter min første 29. mars. Bor og er fra Tromsø. Det blir satt opp BIM-treff noen ganger, og har vært med på ett. Veldig koselig! Du får slenge deg med på neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej jeg bor også i Tromsø. jeg er 34 år og venter nr to som er en gutt... Er nogen af dere sygemeldt? Da kan man måske få til et dagstræff? Jeg er 80 % sygemeldt og mest aktiv om dagen..

 

Ses nok snart en dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sykemeldt, men har noen formiddager fri innimellom. Bare å komme med et forslag, så ser vi om det passer eller ei. :)

 

Bente Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er også sykemeldt, noe som kan bli ganke kjedelig innimellom! Jeg er 28 år og venter barn nr 3, som visstnok skal være ei jente. Har termin 11. april.

 

Syns også det er greiest å få unna det sosiale på dagtid, hadde vært morsomt å møttes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint at i er et par som har lidt tid om dagen... :-)

Skal vi prøve at få til et træf i næste uge 23-27. november. Kl 12 feks eller 11 på sån f.eks? eller hvad som passer... Det er også muligt at mødes på Jekta eller andet sted hvor det er let at komme til m bil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dager utenom tirsdag passer for meg. Mandag er jeg i byen etter 11. Jekta blir litt langt unna for meg da jeg ikke har bil på dagtid...men det lar seg gjøre, det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvad med onsdag eller fredag? byen passer fint for mig altså. 11 eller 12 på Sån??? Jeg har i øvrigt ikke tilgang til internett hele tiden... derfor det sene svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heihei,

 

Er egentlig en Aprilmamma men tenkte det kunne være lurt å titte innom marsklubben også:) Har termin 19 april. Første på meg, og ul mener det er ei lita jente.

 

Har kjempelyst til å treffe andre gravide, så om det blir flere treff, si ifra:)

 

Er forresten 28, opprinnelig nordlandsjente men bodd i tromsø de siste 8 åra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...