Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Har du vært på sinnemestringskurs? Du virker så tam i kveld.
Gjest sug lut Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Jeg har nettopp våkna. Pluss at jeg baker kake. Pluss at det er jul ute. Sorry.
Libido- Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 *ler* Enn å måtte unnskylde seg for å ikke være "sint" nok =)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Synes Sug Lut bestandig er tam. Er bare dere andre mødre som ikke tåler noen ting:)
Tokatter_USA Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Det var noen på kranglesiden som nevnte at du hadde gitt nicket ditt til søsteren din. Jeg regnet med at det var en spøk. Men siden jeg leste det har jeg lest dine innlegg og svar med mistenksomhet. Say it ain't so! Jeg ville savne deg veldig.... Ikke så mange skarpe og gamle damer her..... (Naturligvis og sannsynligvis er også søsteren din skarp og gammel, men det ville ikke vært det samme Og for sikkerhets skyld: Jeg er eldre, men langt fra så skarp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå