Gå til innhold

Å husker dere " Redda Joppe, død eller levende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de ikke sende den på barne tv igjen, har så lyst og se episodene på nytt igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, synes det var så kjekt å se på! Alltid like spennende.. :-)

Skrevet

Som en trøst så selger de kule t-skjorter med skriften "Redda Joppe, død eller levande" på HÅKKI i Trondheim:-)

Skrevet

De selger skjortene på HÅKKI i Oslo også. Ligger like ved tinghuset. (Gjorde det før iallefall)

Har ei slik selv. Samt ei som sier "Jäg er i form. Rund er också en form!" Passer perfekt når man har smått i magen:)

Finnes ikke Redda Joppe på DVD? Jeg tror nok at mini hadde elsket den serien. Han liker sånne rolige, gammeldagse serier. Har søkt på nettet før uten å finne den...

Skrevet

Hehe, jeg ble sur hver gang Redda Joppe kom på barnetv, likte ikke han gutten noe særlig husker jeg..

Skrevet

Det programmet var bare skummelt!!!!!!! Sendte han ikke bamsen ned en sjakt eller noe?

Skrevet

Jojo, ned en søppelsjakt. Men han mente det jo ikke!

Var jo det som var greia. Han rota bort den bamsen konstant, men så var han så glad i ham, så derfor måtte han redde ham, "død eller levende".

Fantastisk serie:)

Skrevet

Klart vi husker rädda joppe:) Har hatt flere sånne episoder med tøydokken til vår lille luring...

Skrevet

Hehe jepp husker han, men trodde i mange år at de ropte " redda Joppe, døden er levande!" hihi ikke greit å vere blond nei.....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...