Gå til innhold

KJenner dere hikkingen oppe eller nede i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det nemlig endret seg. Har siden jeg begynte å kjenne det, kjent det nederst i magen, veldig langt nede

I det siste kjenner jeg det øverst i magen. Hele magen hopper jo når hun hikker;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg også! Synes det har vært så merkelig med den hikkingen helt nede under det såkalte skambenet liksom... Men kjenner jo tydelig at det er hikking. De to siste gangene har det vært lengre opp som du sier. Da kan jeg holde handa oppå magen å se den beveger seg i takt med hikkingen... Blir så gla når han hikker ;) Det er jo flott modning av lungene.

Skrevet

Hos meg kjennes det sånn ca i området rundt blindtarmen. Hodet er festet, og jeg kjenner det på "ryggsiden" til babyen. Stemmer bra med antatt plassering av lungene, tror jeg.

Skrevet

kjenne som oftest hikkinga nede ved skambene. hode e festa. 36+5 i dag. der e har kjent d mest kansje, etter han la hode ned. festa hode rundt uke 32. men d spørst etter kordan han ligg me resten av kroppen å vist e ligg på sia så kjenne e d lenger oppe rundt navle område. å når han hikke ganske krafti kjenne e heile han "hoppe" inne der

Skrevet

nederst :-) Om det er hikking jeg kjenner da, men det kan ikke være så mye annet....

Skrevet

Helt nederst i magen her også, nesten med utgangen:P hehe. Men tror min ligger med rompa ned slik var det sist ihvertfall med mindre noe drastisk har skjedd. Tviler egentlig på det i og med at det er 2 og jeg er 3 uker på vei... men det hadde jo vært flott om det faktisk var hodet...

Skrevet

Jeg kjenner hikkingen nederst i magen heldigvis. Vil ikke ha noen unge i seteleie...

Skrevet

tAKK FOR ALLE Svar:-)

Høres ikke ut som det nødvendigvis er sammenheng mellom leie og hvor man kjenner hikkingen da, uti fra svarene... Får vel bare vente til neste kontroll som er om noen dager...Håper sånn at hun ikke er i seteleie!;-)

Skrevet

Tror ikke jeg kjenner noe hikking, hvordan kjenner dere det?

Er forresten i uke 32.

Skrevet

Er i uke 33, og hikkingen er helt nederst, men det er jo ikke så rart siden hodet har lagt nederst de to siste gangene vi har vært på kontroll. Noen ganger blir det nesten irriterende når han hikker så lenge:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...