Molait Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Ordinær UL fredag 13/11-09 Inne i magen er det mest sansynlig ei jente Kunne ikke si med sikkerthet for hun presset bena veldig sammen. Så ikke de kjente 3 streker, men så ut som kjønnslepper og fant ikke "noe annet" Selve UL gikk ganske radig unna. Kom på flere ting hun ikke sjekket. Det går greit. Vokst helt etter kurven og fostervann i magesekk. Hjertet, ryggrad og hjernen så fin ut. Var super og ny skjerm. Så bare SÅ klart! Synd vi ikke fikk bedre bilder for var mange som kunne blitt både klare og kule. Fikk se ansikt forfra, var så stilig! Og fingre og tær. Var så klart på skjermen at man nesten kunne se tåneglene. Så forfra, bakfra, fra siden, ovenfra og nedenfra. Romsterte rundt uten å sprelle så mye at vi ikke fikk sett. Fikk med bilde av foten da Synd det ble litt uklart, men man ser jo det er en fot. *søtt* Alt i alt fornøyd med UL. Var en mye større opplevelse enn jeg forventet meg. Også da med tanke på at det var 3 uker siden sist og ul nr.5 dette svangerskapet. På storskjerm rett over meg, med så klare bilder og far lettere berørt ved siden av. Virkelig en kjempeopplevelse Jeg har blitt forelsket Alle mål Passet overens. BPD=47 MAD=44 FEMUR=29 TERMIN 10.04.10 Ble ikke flyttet noe.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Så herlig:) Gratulerer så mye:)
DK+2 Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg var og på min ordinære ul igår, har ikke vært på ul før i dette svangerskapet. Viser seg at jeg og venter en jente, syns det er så stas, har en gutt på 2,5 år fra før Gleder meg masse til han skal bli storebror Heldigvis sto alt bra til med den lille, er det som er viktigst for meg. Terminen min ble flyttet 2 dager fram, så nå er den 2.april Regner med vi får baby ganske jevnt da Masse lykke til!
Molait Skrevet 14. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2009 Må innrømme at det err litt ekstra stas med jente etter to gutter:) Masse lykke til tilbake! Mulighetne for at vi jevnt er stor ja:)
Helverine Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Hvor var du på ul? Ahus? Håper de har sånt fancy utstyr på Riksen også da ;o) Moro at du venter jente! Blir nok tatt godt vare på av storebrødrene hun
Molait Skrevet 15. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2009 Jepp var på ahus. Og tror nok Riksen er ganske oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå