Gå til innhold

Fler som er aleine i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er på fyllefest, og her sitter jeg, gravid i uke 30, med halsbrann av en annen verden, og bare har det stusselig.. : /

Hva gjør dere i kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer er på noe sånn jobbarrangement. Jeg kunne være med, men kan ikke si at det de skal er så veldig gøy.. :P Er ikke drikking innvolvert da.. men jeg ville heller være hjemme..

Nå surrer jeg på bim, og skal snart se en film eller noe.. Må lage mat og pga noen medisiner jeg går på, må ta de med mat. Må å gi katta en pille, for den er og syk.. Hurra.. :P

Huff, halsbrann er kjipt.. Urk..

Skrevet

Jepp, mannen er på julebord. Jeg skulle egentlig også vært der, men sitter da hjemme med svangerskapskvalme av en annen dimensjon.

Skrevet

Hmm jeg er alenemor jeg men, skulle få besøk av en kompis i kveld men hørte aldri noe fra han så sitter her alene på barnefrihelgen min uten noe å finne på:o

Skrevet

mannen min reiste rett til en kompis etter jobb, skal på fest i morra og blir vel sovende hele søndagen...joda helg er gøy det

Skrevet

Godt å lese det ikke er bare meg som er aleine i kveld da :P

Vurderer senga, men æsj, liker ikke å sove uten sambo : /

Skrevet

alene hær å. samboer er på jobbfest.. klarer ikke sovne uten han så da sitter jeg her å tvinner trommeltotter å venter.. :P hurra

Skrevet

Mannen er å spiller poker med noen kompiser, er straks hjemme igjen.

Barna sover, tror nok jeg gjør det samme snart

Til HI. Kjøp den flytende gugga på apotek mot halsbrann. Smaker pjuk, men var min følgesvenn de 3 siste mnd av svangerskapet, drakk den ned med et glass vann! :)

Skrevet

00.37

Jeg har den, og hatern : / Drikker når jeg må... : ) Men takk for tips =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...