Gå til innhold

Noen med positivt resultat etter kort regime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER det noen her inne som har blitt gravide etter å ha vært gjennom ivf, kort regime?

Lurer Niffi på.....

Og en ting til, ja; er det noen som vet om det er stor forskjell på cyclogest og crinone? Fikk resept på cyclogest, men vanskelig å få tak i. Er det ene bedre enn det andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Nifffi

Jeg brukte cyclogest i mitt IVF forsok, jeg synes definitivt det er foredra. Ga ikke følelsen av at hele ja du vet hva er fylt med små stein;)

Uansett jeg trodde ikke at man kunne få kjøpt cyclogest i Norge.

Skrevet

Jeg hadde kort regime på siste forsøket mitt, og det resulterte i 2 sønner, ble gravid både på fersk og frys etter dette forsøket. I tillegg er det mye bedre med de eksta sprøytene istedet for sprayen. lykke til:-)

Skrevet

Har en meget aktiv liten toåring som er et resultat av kort regime. Har bare prøvd det, jeg da og vi har 5 egg i frysen i tilfelle det er ønskelig med flere søsken en gang... Den nyfødte klarte vi selv:)

Skrevet

hei Niffi..godt spørsmål....

Litt letta nå eller? (men to var ikke så mange da...)

:-)

Skrevet

C eller C? Det står vel på pakkene hvor mye virkestoff det er i det? Tror Cyclogest er mye sterkere? jeg fikk tilbud om et alternativ, men da måtte jeg dytte noen greier oppi der tre eller fire ganger om dagen..

Spør klinikken?

Tydelig lite av Cyclogest for tiden...og slik har det vært noen uker i Oslo...

Skrevet

På Medicus i Trondheim kjører de kun korte regimer, og suksessraten der er like bra som andre steder (ihvertfall). Så ingen grunn til å tro at kort regime ikke funker! Tror at de offentlige ikke kjører så mye kort regime fordi det er relativt nytt enda. Men jeg tenker som så at når kort regime har like bra suksessrate som langt - hvorfor bruker så mange langt da? :)

Skrevet

Hei

Jeg har hatt langt regime seks ganger uten å bli gravid. Har nå hatt et 7. forsøk med kort regime og ble gravid:-) Det var ikke det eneste som ble gjort annerledes så jeg vet ikke om det var det som var utslagsgivende.

Jeg syntes i tillegg det var mer behagelig med kort enn langt regime!

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde først fem forsøk med langt regime uten å lykkes.

Deretter forsøkte jeg kort regime, i mitt 6. forsøk. Det lyktes ikke da, heller, men jeg hadde det mye bedre i medisineringsperioden. Det var en lettelse å slippe sprayen i ukesvis. Og med kortere medisineringstid, så gikk det heller ikke så mye tid med til å fokusere på forsøket. Jeg klarte derfor å leve mer som normalt.

Jeg fortsatte derfor med kort regime i de to neste forsøkene. I 7. forsøk byttet jeg også medisin, fra Puregon til Meopur. Dosen var for liten, så jeg satt bare igjen med ett eneste brukbart egg på innsettingsdagen. Egene var nok ikke blitt helt modne, og forsøket mislyktes. Men så, i 8. forsøk, kjørte vi kort regime + dobbel dose Menopur. Og da satt spirene! For det er visst to der inne :-)

Skrevet

Hei :o)

Det offentlige bruker gjerne langt regime for å få tilpasset forsøkene med deres arbeidstid. Det oppnås vel så gode resultater, om ikke bedre, med kort regime.

Jeg har hatt begge deler og foretrekker kort regime. Nedreguleringen gjorde ihvertfall meg mannevond...

Skrevet

Kort burde gi bedre resultat bare fordi man ikke er så inni hampen koko og sliten som etter spray???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...