Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 jeg gråt en tåre jeg, syntes det var fryktelig urettferdig! Tommy og Chand har jo faktisk ikke stemme i det heletatt! Er ikke dette en sangkonkurrans eller? jeg ville kjøpt Gabrielles plate jeg, kommertil å gjøre dt med en gang den kommer *hååper* =)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Gabrielle er kul! Tommy & Lise suger STORT!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Gabrielle har en fantastisk stemme, jeg skal også kjøpe skiven hennes når den kommer! Sjand er gammelt nytt, hans tur neste gang håper jeg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 ja. grabrielle er dødskul. men jeg stemmer ikke så jeg har ikke rett til å være gretten
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Nei! Jeg har hele tiden ønsket Gabrielle ut av x-factor. Hun skulle gått ut for lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Ja, hun er svært særegen, en dyktig sanger! Tommy derimot, synes jeg er veldig ordinær og burde ikke vært der. Ikke Chand heller, selv om han har mye større underholdningsfaktor enn Tommy.
Figa Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Gabrielle har en helt utrolig fin stemme. Kan ikke skjønne at hun gikk ut! Mari og Tommy burde gått. Men aller helst Mari som synger som en kråke.
Elinlita Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Personlig synes jeg norske x-factor er så dårlig at jeg heller bruker den tiden på å se på svensk idol. Når det er sagt så må jeg si at jeg synes det er svært merkelig at det norske folk har stemt ut både Rikke og Garbrielle. Tror Tommy er den eneste som egentlig har muligheten til å vinne x-factor. Ikke pga han er en dyktig sanger, men pga at han blir godt likt av dommerene og at det er nok ungjenter som gjerne bruker opp kontantkortene sine på å stemme på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå