Gå til innhold

Tydelige spark! Fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Jeg er 26+5, førstegangs å har i flere uker (ca siden uke 23, rundt der) kunne SE sparkene veldig tydelig. det buler skikkelig ut nesten så jeg kan se foten liksom.

Siden jeg ikke har noe erfaring å ikke kjenner noen som går gravid lurte jeg på om det er vanlig? Har det med hvordan morkaken ligger? Veldig aktivt barn? vekt? :P

Klager ikke, bare nysgjerrig på dere:) såå koslig med sparkene vertfall<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg kunne se tydelige spark på utsiden av magen allerede når jeg var 17 uker på vei:) nå er jeg 24 uker på vei og kan tydelig se når ungen snur seg og hvor den ligger. har allerede begynt å sparke opp i ribbeina. det er veldig koselig når ungen ligger å sparker og hikker. men ubehaglig til tider.

Skrevet

Så koselig:) regner med det er veldig individuelt. Jeg klarer ikke å se hvordan han ligger da:) Kjenner meg litt øm i ribbeina ja

Skrevet

Jeg er 24+6 og har kunnet se sparkene tydelig en stund. Nå kan man også se når han snur seg og hvordan han ligger. Kjempe morsomt for meg og alle de rundt ;)

Skrevet

Hei:) Jeg er 2.gangsfødende og 19 uker, har kjent spark i ca 3 uker nå. Man kjenner det visstnok tidligere enn førstegangsfødende, fordi man vet hva man skal kjenne etter, ifølge jordmor.

Skrevet

ja har også hørt det! Ante ikke hva jeg skulle kjenne etter, men har kjent spark på utsiden lenge, men så begynte disse voldsomme bulkene som bare står ut av magen en stund:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...