Jenny-penny Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Snuppa på 4,5 har iløpet av dagen blitt vanvittig varm, var overbevist om at det var feber-men neida 37 grader..
Kæmma og trultene Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Sånn var vesla mi på 3,5 forrige dagen også. Satt og så på film, og da jeg skulle kose med armen hennes var den gloglovarm, kjente på føttene og de også var varme. Rett ut på badet og tok tempen, men neida 37,2.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå