Gå til innhold

Fødslen er kanskje i gang!!!??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden kl 12 i dag hatt menssmerter og vondt i ryggen med 10-5 minutters mellomrom,,Har ringt til KK å de sier bare jeg må vente til det blir 5 min eller mindre mellom hver gang.. men er det sikkert at fødselen er i gang eller kan det være kynnere!? Noen som har noen mening?

Huff er lei disse vondtene allerede jeg:( Det gjør skikkelig vondt hvwe gang det kommer en ri, og da hjelper det veldig at sambo masserer meg i korsryggen. Noen andre tips til at det ikke skal gjøre så vondt!?

Og hvor lang til kommer dette til å ta egeentlig.. Syns nå det har vart uendelig lenge allerede fra kl 12 i dag til nå...er jo søren meg 10 TIMER det. Har greid å sove en liten time også! Har egetnilg termin 26 nov...min første.. Blir helt stresset av dette jeg!

Håper noen har lyst å svare meg! Hjelper på å snakke med andre med erfaring, selv om jeg vet fødselen er så ulik alle!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg kan ikke svarendegnpå om det er kynnere eller ikke...Rieber skal vel øke etterhvert?! Skriver du de ned!?

Jeg holdt på fra kl 15 til 04.00 før det plutselig tok av...og holdt det gående til kl 17! Så det kan ta tid ja:) jeg hadde en håndvifte spm var uunværelig under riene. Dusj hjalp masse...altså varmt vann!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...