Gå til innhold

Der gikk livet til helvete...igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet jobben i dag, og det er virkelig ingen annen jobb å oppdrive med min utdannelse. Mannen har flyttet til et annet land og jeg er alene med en på 14 måneder.

Jeg vil egentlig bare dø nå....aner ikke hvor jeg skal begynne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, først må man vite hvordan du mistet jobben.

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle hvorfor jeg mistet jobben??

Skrevet

Da finner du deg en midlertidig jobb mens du leter etter en jobb der du kan bruke utdannelsen din.

Verre ting har skjedd

Skrevet

NAV, ja... fin ordning, dessverre ikke for meg....bor ikke i Norge.

Skrevet

Hva holder deg igjen der du bor nå?

Flytte til et område der du lettere får jobb, kanskje?

Skrevet

da må du få deg en annen jobb... er sikkert matbutikker der du bor og..

Skrevet

Her var det mye empati som vanlig. For det første er dette så ferskt at du trenger litt tid til å tenke. Mitt forslag er altid det samme, og jeg vet jo ikke om det passer for deg... men her kommer det: Hva med å studere? Da kjøper du deg litt tid og får litt penger i mellomtiden. Dette går bra skal du se. Klapp på skuldern.

Skrevet

På Fredag den 13.... selvfølgelig!

Har ei venninne som mistet lege lisensen sin. Jeg skal love deg at hun fikk seg et slag i tryne. Det tok et års tid, men nå tjener hun mange ganger så mye som hun gjorde.

Skrevet

Jeg hater sånne svar som "da må du få deg en annen jobb da"..

Tror dere virkelig ting er så enkelt for alle??

Skrevet

Hva ellers skal man gjøre? Sette seg på rævva og vente på at penger skal komme dalende ned fra himmelen??

Mister man jobben så må man finne seg en ny jobb.

Skrevet

Oi, hva gjorde hun da. Skal vel mye til å miste lisensen sin.

Skrevet

shit, mistet lisensen sin???? da er jeg nysgjerrig på hva hun hadde gjort....

Selv legen som drepte søsteren min mistet ikke lisensen, men fikk kun en streng anmerkning. Så jeg skjønner ikke helt hva som faktisk skal til for å miste lisensen nå til dags.

eneste er vel å ha sex med pasienter (for det er mye værre en å ta livet av noen visstnok) eller å misbruke narkotika.....

do tell

Skrevet

Den menst utbredte grunnen for å miste lisensen er å bli litt ivrig med reseptblokka, som i å skrive ut til seg selv.

Skrevet

"tror dere det er så lett for alle å få jobb?"

er ikke meningen og være usympatisk altså, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være vanskeligere for deg/hi å få jobb enn for de fleste? hvis man ikke kan få drømme jobben, må man ta en annen jobb i mellomtiden......... så enkelt er det faktisk............ om det er i kassen på rimi, så javel..... penger å tjene der og......

Skrevet

Herregud folkens, snakk om lavempatigjeng.

Klart HI er lei seg for å miste jobben!!! Det innebærer endring og usikkerhet, det er ikke ene og alene penger det er snakk om. Man har faktisk sett for seg et liv fremover der jobben, venner, familien, boligen osv. er inkludert. Når en av disse tingene forsvinner brått er det klart man ikke har det bra. Det er blant annet også et miljø man må gi slipp på i tillegg til tryggheten.

Når det gjelder pengene er det mulig å få seg jobb hvis man bare vil ha jobb. Der skilles ofte klinten fra hveten... Men jeg skjønner godt at du er oppgitt og lei deg. Jeg er imidlertid sikker på at det ordner seg for deg!! Ta en dag om gangen. Slapp av og områ deg litt, så lysner det nok etter hvert:-)

Klem fra meg

Skrevet

jeg og skjønner at hun er lei seg over å miste jobben, men syns det blir litt voldsomt å avslutte med at hun vil dø...... for når sjokket har gitt seg, så er det å sette seg ned å skrive søknader og cv for harde livet... og heller bite i det sure eplet å ta en jobb man egentlig ikke vil ha....

Lykke til HI... dette ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...