Gå til innhold

Ehhh...kan ikke alle bare være venner...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del bryr meg ikke om du er hvit, gul, brun, sort, rød eller blå.Heller ikke om du er muslim, jøde, kristen, katolikk eller hindu. Eller om du er en blomst, flaggermus eller bollemus.

Jeg mener er det det samme om du ammer eller bruker flaske,

om du velger å ta vaksinen eller ikke, om du bruker ull på dine barn eller om du kjøper noe annet enn reima tec.

Jeg synes det er opp til deg og din familie når barnet slutter med bleie, sover i "voksen-senga" eller alle begynner å skrelle potene sine selv.

Jeg kan skjønne det at dere drømmer og håper at denne testen skal vise gravid, etter så mange skuffende "tissepinner" de siste årene, jeg skjønner også at det gjør vondt når man mister sin spire.

Jeg vil gjerne lære om alt jeg ikke vet, så hva enn du kan lære bort leser jeg gjerne. Jeg vil også gjerne høre om h*n du elsker og hater ettersom dagene går. Det er slik for de fleste.

Jeg synes du skal hormonene ta det beste av deg av og til. Jeg tror faktisk det er bra for deg. Hyl, skrik, være frekk og ekkel. Det finnes en verden av nick her som i tur og orden kan få tyn. Bare husk ordet "unnskyld" når kvelden pakker deg inn og du skjønner hva du har gjort.

Jeg mener det er opp til deg å forstå selv når mannen ikke har opptredd som drømmeprinsen og at du som kjenner han må få lov til å blåse ut litt. Jeg mener også at hva enn som er normalen i deres sex er normalen for dere.

Jeg kan skjønne at alle her inne er forskjellige, men jeg skjønner ikke hvorfor vi skal angripe hverandre i tide og utide. La oss heller bringe inn moren i oss. La oss være slik vi vil våre barn skal være.

La meg være den første;

Jeg vil gjerne si unnskyld for min uvitenhet innenfor en rekke temaer, mine irriterende skrivefeil og at jeg av og til tror jeg er verdensmester i det meste. Jeg lover at jeg fra nå av skal være mer åpen mot det som ikke er meg så nært, at jeg skal oppføre meg slik jeg vil at andre skal oppføre seg mot meg og at jeg ikke alltid skal legge inn nwgative kommentarer om ting som ikke passer inn i min hverdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg fortelle deg grunnen til at jeg holder meg nettopp her inne?

Jo, fordi folk ER uenige. folk diskuterer, krangler, slenger med kjeften(noen litt unødig mye, men....) og er mer seg selv.

Jeg har vært innom en del andre fora, og der er det rett og slett kjedelig, fordi alle er enig og det er "suss og smask, og velkommen hit". En blir lei av det i lengden. Der finner en infoen en vil ha, og gidder ikke henge der lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...