Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Bare et kjapt spørsmål; hvor lang tid går det før mannen kommer når du suger ham? Min trenger en halvtimes tid, er han treig i avtrekkeren?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Treg. Han nyter det, og han er flink til å "stoppe" seg selv. Du er dårlig. En av delene. Dette tar ikke lang tid vanligvis.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Nåh. Han har alltid sagt at jeg er så flink til det. Nå begynner jeg å lure. Pokker. Han må i tilfelle si fra hvordan jeg heller skal gjøre det, da. HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 jeg suger og ronker samtidig.... og da tar det ikke så lang tid.... men menn er jo forskjellige.... jeg tirrer ham mens jeg suger, og da kan det gå litt fortere =)
Elinlita Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Suging er kvalmt? Jasså, sier du det du Så du kan ikke si at du fryder deg, smiler og føler deg som verdens hersker i det øynene hans lukkes, stønningen blir høyere og du kjenner det rykker? Så synd for deg da! Tror ikke det finnes noen fasit på hvor lenge du skal måtte "jobbe". Kan jo hende han lurer deg litt med å tenke på andre ting når det holder på å gå for han, da kan han jo nyte synet, lyden og følelsen lengre før det går for han.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 det var jammen lennge nei pirr han på strengen under kuk hode du så kommer han etter 5 sekkunder :-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 har faktisk ALDRI sugd noen til de kommer. jeg klarer ikke lukten av sæd, brekker meg da. så har aldri tort å få sæd i munnen.... smaker det like ille som det lukter eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå