Gå til innhold

Inspirert...og hva synes vi om Carola da....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes hun har noen bra sanger og synger bra, men skjønner ikke at det går an å være så "uskyldig" jeg da.... Men det er vel generelt for svanske jenter at de høres mer uskyldige ut enn oss trauste norske janter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes hun er sinnsykt pen, og virker som en koselig dame, men orker ikke det religiøse pratet hennes.

Skrevet

Enig i at hun er utrolig pen ja :-)

Skrevet

Hun er pen, men tilgjort! Også er hun knøttliten, så henne i byen en gang:)

Skrevet

Jeg synes hun er flott! :-) Etter å ha truffet flere svenske jenter, tror jeg de generelt er "søtere" enn oss... :-)

Skrevet

Märtha Louise - ingen over, ingen i siden, ingen i nærheten. Ergo; søt, men ikke mer.

Skrevet

En gang jeg var på jobb, så kom det en gammel gubvbve og sa at han likte meg så godt, for jeg minnet ham om Carola.

Han mente det sikkert fint, men jeg ble faktisk litt snurt. Synes dama virker veldig diva og falsk gladkristen.

Skrevet

Liker henne. Syntes en periode hun virket tilgjort, men det syns jeg ikke lenger. F.eks nå på Skavlan så syns jeg hun utstrålte ekthet og varme. Hun er drivende dyktig som sanger. Jeg opplever henne ikke som "gladkristen". Heller en som har opplevd både ups and downs, men som har landet på beina.

Skrevet

God beskrivelse, frøet76. :-) Sånn opplever jeg henne også.

Skrevet

Syns hun er flott jeg! Ser ikke ut som hun er 43 da!! Syns hun virker ekte og snill. Syns også det er tøft at hun tør å være seg selv - tror nok hun har måttet tåle mye sjalusi o.l. oppigjennom... Og så har hun en flott stemme!

Skrevet

Jeg synes hun er en av verdens vakreste kvinner. Og jeg var så utrolig forelsket i henne i mange år, he-he. Hadde hele rommet fullt av plakater og bannere. Et stort minus at hun er homomotstander.

Så henne på Gardemoen for en tid tilbake og holdt på å få hjerneblødning, så det hjelper tydligvis ikke at jeg synes hun har noen holdninger hun kan tørke seg bak med- når hun er så fantastisk vakker.

Skrevet

Ei flott dame med en nydelig stemme.

Javisst har hun noe rart for seg, men det tipper jeg de fleste av oss har. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...