Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Ja, det var bare det jeg ville si
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Syntes hun var bedre enn noen gang i dag jeg! Neste gang så ryker sikkert Chand, så er alle med litt særpreg ute...
Tommage♀♂ Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 For en gangs skyld tenkte jeg med meg selv at hun sang ganske bra. Mye bedre enn mange av de andre
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Ja, hun var bedre i dag enn hun har vært, men liker henne rett og slett bare ikke :/ HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Av en eller annen grunn liker ikke jeg heller Gabrielle. Ikke pga stemmen men bare liker henne ikke, samme med Chand. Så håper begge ryker. Men Tommy burde ryke først for han synger falskt, selv om jeg liker han . Aner ikke hvem jeg synes burde vinne, varierer fra gang til gang egentlig.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 det er så mange dumme folk her i verden..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Jepp....enig med deg:o) Heia MARI:o)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 Jeg er selv utdannet sangpedagog og har studert musikk i mange år, min personlige mening er at Gabrielle hadde et spesielt særpreg i stemmen, jeg mener at hun skulle vært i finalen, uten tvil. Synd dere andre ikke kan se bak utseende på folk. Skam dere!
Gjest Skrevet 13. november 2009 #11 Skrevet 13. november 2009 Ehh...jeg baserer ikke min mening på utseende alene. Men programmet heter x-faktor! Gabrielle har ikke x-faktor, og dersom du virkelig er sangpedagog bør også du høre at Gabrielle ikke kan synge. Hun gjorde det helt ok idag, men å si at hun kan synge, ville vært å ta hardt i!!
Gjest Skrevet 13. november 2009 #12 Skrevet 13. november 2009 Glemte å legge til at jeg er en av de som ikke liker Gabrielle, uten at jeg klare å sette fingen på hvorfor... Og jeg er enig med hi. Jeg synes det er bra at hun røk ut i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå