-Ma78- Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Skal arrangere barnebursdag for første gang neste helg til sønnen min som fyller 2 år. I fjor hadde vi bare familieselskap og han var det eneste barnet. I år blir det ca 18 barn og voksne og jeg er dritnervøs fordi jeg er en elendig vertinne og aner ikke når ting skal serveres, lekes, skal vi kun dekke på på spisebordet el skal vi også dekke på salongbordet? Jeg er helt grønn...... Jeg må ha alt inn m teskje, har kun vært i en barnebursdag i mitt voksne liv og der var alt kaos med sikkert 50 barn og voksne og ifølge meg var alt ut av kontroll mens vertinnen tok alt m knusende ro...... På forhånd takk:)
Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Lurer jeg på også....første barnebursdag skal feires her i huset ved juletider ))
Tommage♀♂ Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Jeg dekker langbord til barna, og på salongbordet til de voksne. Når alle er kommet settes maten på bordet, da gjerne salt-maten først og kakene etterpå, ellers er det jo ingen som vil ha salt-mat. Når ungene er lei av mat løper de rundt og leker. Går leken greit kan du sette deg ned og prate med de voksne, er det mange som kjeder seg kan du lage en lek eller tre. (har aldri opplevd at det må til) Skal dere ha godteposer kan de fiskes etter en stund, eller du kan på forhånd ha gjemt dem forskjelleige steder i huset (eller bare på ett rom), så blir det skattejakt/godtejakt. Etter et par timer er det over, og da rydder du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå