Gå til innhold

Forkjølelsesbesøk - not so lyst på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et kolikkbarn på en måned - og har fått spørsmål fra en venninne om hun og barna kan komme på besøk til oss i morgen. De to små barna hennes er potte-tette og veldig forkjølet.

Synes dere jeg er frekk om jeg sier at jeg helst ser at hun venter med å komme på besøk til barna hennes er friske?

Hadde håpet at hun kanskje forstod at dette er ikke noe jeg trenger at barnet mitt får, og dagene er tunge nok slik de er, om ikke vi skal plages med grønt snørr i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke frekt, jeg syns heller det er frekt å komme på besøk når man er syk.

Skrevet

Nei, jeg synes du skal be de vente :)

Synes nå det er ganske korttenkt av venninnen din å ville komme på besøk med syke unger, spesielt i disse tider...

Skrevet

Ikke noe frekt i å si i fra.

vi har nettopp fått et "tante-barnebarn" ( he he niesa vår har fått barn da)

og vi vil gjerne hilse på, men vi har utsatt og utsatt for vi vil jo være helt friske før vi hilser på babyen.

Rart at de ikke forstår det av seg selv? Grønn snørr og babyer er ikke moro, dessuten blir de så tette i nesa si. Trenger sikkert ikke flere timer våken om natta:-)

Skrevet

hadde glatt sagt nei til det besøket. Jeg nekta ei vennine å besøke meg da pjokken var ny da hun hadde vært på besøk hos en syk kjæreste en uke i forveien. Ikke pokker om jeg hadde vitende utsatt min nyskapte baby for smitte.

Ganske kortenkt av mennesker å dra med seg syke barn på besøk til babyer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...