Gå til innhold

Gifte seg på tinghuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger å gifte oss på tinghuset i juli her i oslo. Men vi driver med prøverør,så vi må først se an hvordan det går.(vil ikke være gravid når vi gifter oss) Så antaglig blir det ikke bestemt før enn i Mai... Vet dere om det blir foretatt vielser på tinghuset hele juli?(ferie) Vi skal ha kun de nærmeste og forlovere. Blir ca 25 stk.Er det noen som har noe tips ang lokale og andre nyttige ting med et lite bryllup? Vil ha brudekjole men bare en enkel en siden vi gifter oss på tinghuset. På forhånd tusen takk!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss på tinghuset i Eidsvold, og "bestilte" tid 5 dager før vielsen.. Hadde alle papirene i orden da.. Så fikk familien vite det samme dagen som vi bestilte tid, så da fikk de seg en overraskelse... Litt usikker på om de har vielser hele juli, men det tror jeg skal være mulig å finne ut på nettsiden deres eller noe.. Ellers så går det ann å ringe de å høre..

Vi hadde kun foreldre, søsken og forlovere inne på vielsesrommet, for det var så trangt der.. Også kom tanter, onkler ,og besteforeldre på middagen.. Og middagen hadde vi på Nebbenes, forhåndsbestilt, men alle betalte for seg selv, og våre foreldre betalte for oss.. Det syns familien min var helt greit, siden de vet vi har dårlig med råd..

Jeg hadde ikke brudekjole, men en enkel lang brun kjole som var veldig fin.. :) Også hadde jeg en liten bukett, og svigerinna mi er frisør, så hun fikset håret mitt.. :)

Men du trenger ikke tenke på å ha enkel brudekjole fordi om dere skal gifte dere på tinghuset, du kan ha på deg akkurat hva du vil.. ;) Har en fin nettside med bellige, men bra brudekjoler her hvis du vil ha..

http://www.dhgate.com/wholesale/wedding-dresses/c140808.html#nhp-lc3-9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...