Gå til innhold

Hei alle sammen:)


Lillemor29

Anbefalte innlegg

Jeg er GRAVID med nr 2, har en sønn på 9 år:) En liten attpåklatt på vei;) Veldig koselig å titte her inne og se at det er flere som har en liten spire i magen:) Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:) Vi er i samme båt, du og jeg. Jeg har ei på snart 10 år som endelig skal få bli storesøster. Gleder meg stort til å fortelle det til henne, for dette har hun maset om leeeeenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er flere i samme båt:) Jeg gleder meg veldig til å fortelle at han skal bli storebror, han har også ventet lengelenge:) Når skal du/ dere fortelle det til henne,enlitenenpågang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker jeg forteller det samme dag som jeg forteller det til resten av familien, men hun skal få vite det aller først. Lurte på om vi skulle pakke inn en liten julegave med en lappe der det står "Den aller aller største og beste gaven får du ikke før i juli, da blir du nemlig storesøster". Er i 11. uke julaften. Forrige gang jeg var gravid i 2005 mistet vi i 16. uke. Det var trist for henne, hun snakker enda om det. Håper hun (og vi) slipper å oppleve det en gang til!!

Når tenker du fortelle det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, det blir nok den beste julegaven de kan få! Kanskje jeg skal gjøre det samme:) Jeg begynner i uke 12 den 27.12. Så er vel da i uke 11 på julaften jeg også.Gleder meg veldig til å fortelle familien dette:) Men storebror må jo få vite det aller først!! Det må være veldig trist å miste i uke 16... Kan forstå at hun tenker på det ennå, og da blir hun nok veldig veldig glad for å bli storesøster i juli:) Hvilken dag har du termin? Jeg har 20. juli:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på Bim får jeg 23. juli. På gullsmokkens gravidometer får jeg 22. juli, mens på Mammanett får jeg 20. juli... Så d er ikke så lett å si, men en plass mellom 20. og 23.

 

Betyr 28 at du er 28 år? Da fikk du sønnen din tidlig. Jeg fikk jenta mi da jeg var 17. Er 27 år nå, men fyller 28 før lillegullet kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi termin ganske så likt:)

Ja, jeg er 28, og fikk sønnen min da jeg var 19, så da var jeg noe eldre enn deg..

Jeg fyller 29 før nestemann kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Har en sønn på 8 år som skal bli storebror:) Fortalte det til han ei lita uke etter at vi selv hadde blitt klar over det. Han har i maange år ønsket seg småsøsken..så det var så artig å fortelle han det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg skjønne han synes:)

Jeg har så utrolig lyst til å fortelle min sønn også, han kommer jo til å bli så utrolig glad.. Men samboeren min synes vi skal vente med å fortelle noen det til nærmere nyttår... Spørs om jeg klarer det... Jeg har så lyst til å dele dette med alle mine nærmeste.. egentlig hele verden;)

I dag:)

Det er derfor veldig deilig å være her inne å dele dette med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja artig å fortelle:)

hadde lyst å fortelle det til gutten min slik at også han kan være med på å holde dette hemmelig:) han e virkelig god på det;) ...han syns det var stor stas at ingen andre vet om det ..bare vi:)))

Vi skal fortelle det ikveld til mine foreldre..vi ber de på kaffe..så skal gutten min fortelle det ,,han har såå lyst:)) Er 7 uker på vei:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes han det var artig å si det i går? :):)

Synes jeg ser for meg min i samme situasjon;)

Tenkte jeg skal si det lille julaften jeg, på kvelden... om jeg klarer å vente såå lenge...:):)

Gleder meg sånn til å fortelle at han skal bli storebror:):)

Jeg er nå 6+4, så venter litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var stor stas for han å fortell det. Han e veeeldig stolt...! Får berre kryss fingran for at alt går bra.

Ja det e en gave å fortell det tel ungan sine...spesiellt når de har vært enebarn såå lenge. Blir jo førstegangsfødende igjen;)

Bli koselig å si det på julaften;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig og ikke minst moro for de små å ta del i dette:)

Jeg er så redd noe skal gå galt at jeg ikke tør før jeg er i 12. uke..

Han kommer til å lyse opp som en sol, ønsket seg en lillesøster/bror så lenge..

Ja, vi blir førstegangsfødene igjen, 9 år siden sist...:)

Krysser fingrene for oss, så kan han få litt av en jule/sommergave;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...