Bettybu Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Her på Sunnmøre er det somregel mer slaps og regn, enn snø og kulde. Ergo er "Cherrox" et av de bedre alternativ... Nå har det en periode vært ca 3-5 grader , (tørt) og jeg har oppdaget at podens støvler er våte!! Han har hatt tynne ullsokker på, og det er alt! Er det "Gore-tex" som er alternativet?? Vanlig tynne sokker av bomull?? Noen med erfaringer?? Han bruker å ha vintersko, men de hadde ikke str...der&da jeg var på handel..
gullgutten_min! Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 det skyldes nok det at cherrox ikke puster!! så om han blir varm/klam og svetter på bena så vil det ikke bli transportert ut... (skal sies at jeg er litt motstander av cherrox selv da....) men vi bruker bare goretex på vinteren. (og høst/Vår) de er lettere for barna å ha på (de fleste modeller i allefall) og de er vanntette og puster. slik at barnet ikke blir kald og våt. ... bruker tynne ullsokker oppi på kalde dager..
Anna Nym :o) Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 På butikken sier de at en ikke skal ha ull i cherroxer. Viking sine cherroxer blir det ikke så mye lukt i. De er laget av ett litt annet materiale og er litt dyrere. Jeg jobber i bhg og kjenner tydelig forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå