Gå til innhold

dere som har tatt ut spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok det lang tid før dere fikk mensen da? tok det lang tid før dere ble gravid? jeg har kobberspiral

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som ha tatt den ut?

Skrevet

Min hadde falt litt ut og jeg måtte fjerne den, hadde absolutt ingen planer om å bli gravid så brukte kondom..bortsett fra en gang..og vips så kom Leah til verden ;) Det var under 1 mnd fra jeg tok den ut til jeg var gravid..kobberspiral.

Skrevet

kobberspiral er kun "fysisk prevansjon", dvs når den er tatt ut har du like stor sjanse for å bli gravid som om du aldri hadde hatt den. Selv ble jeg gravid på første forsøk etter at spiralen var tatt ut.

Skrevet

fikk dere mensen etter dere tok den ut? sånn at dere vet når dere hadde eggløsning?

Skrevet

ja, men min vanligvis så presise mens var faktisk en uke forsinket etter at jeg tok ut spiralen. Vet ikke om det hadde noen sammenheng med at jeg hadde tatt den ut. Trodde ikke det skulle ha noen påvirkning siden kobberspiral ikke har hormoner. Trodde jo nesten at jeg var gravid, men det var jeg jo ikke.. (men ble det altså to uker senere)

Skrevet

oki jeg skal ringe og bestille time til mandag.. håper jeg får time kjapt... så kan jeg eventuelt høre med legen... at jeg vet når jeg har egløsning

Skrevet

Tok ut h-spiral. Ble gravid samme dagen, mistet i tredje måned, fikk mensen en måned etter.

Etter jeg mistet så sa legen at man bør vente 3 måneder før man blir gravid, slik at livmoren får renset ut stoffene og slimhinnene bygge seg opp.

Men jeg ble gravid fordi legen sa at jeg ikke kunne bli det pga tørre og dårlige slimhinner... vel, brukte ikke prev da. Skulle gjort det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...