Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg har ganske tørt hår. prøvd diverse kurer men synes ikke det blir særlig bedre. Har hørt at en kan bruke olje i håret (vaske det ut etter 20 min). Noen som har prøvd dette? hvilken olje er det snakk om, vanlig oliven mat olje eller??? Takker for ALLE tips. Jeg har naturlige krøller/fall og det er halvlangt.... prøver å spare bare jeg klarer å få det til å se sundt ut :-)
blond Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Er det håret eller hodebunnen som er tørt? Er du tørr på huden også? Det kan hjelpe å drikke mer og passe på at du får variert kosthold med mye grønt. Har du snakket med frisører? De har fagkompetansen og kan veilede deg. Det er bedre enn å kjøpe en kur som ikke er tilpasset deg. Hvis du googler 'tørt hår' finner du mange kjerringråd, fortell hvordan det har gått hvis du prøver noen av dem!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Kokos olje, blir ofte brukt i håret. Du får kjøpt det i innvandrerbutikkene... står ved hårproduktene..:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå