Gå til innhold

Tøysetipp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes faktisk at vi er i overkant enig noen ganger og da skulle det bare mangle om ikke jeg skulle få lufte stakken min i din lykt/rimtrær/bonderomantiske/brødbakende drømmehage!

Og på sommeren har vi hvite flagrende kjoler med forklær m/lommer på og *hjemmebakt brød med ha-på*damer som roper på oss!

Ps: I lommene skal vi ha den hvite stenen! (husker du den eller er du for ung?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan du si :-) Vi er stort sett i enighet:-)

Du er hjertelig velkommen hit. Det er som en idyllisk drøm i oppfyllelse. Jeg vant visst prinsessen og halve kongeriket jeg:-) Vi har en vinterhage som står og visner bort og et drivhus vi ikke aner hva vi skal gjøre med. Du er så ønsket:-) Selv om det pussig nok hadde sett litt rart ut med bunadstakken midt oppi det hele. Hva gjør man ikke for nasjonalfølelsen, hva?;-)

Jeg er nok litt for ung eller kunnskapsløs for den hvite stenen. Hva handler det om?

Ps. Er familien godt samlet igjen?

Skrevet

Takk, jeg kommer!

Vinterhage må jo være ekstremt deilig når solen kommer inn i vinduet mens pelargoniene knopper seg. Ligger det i tilknytning til huset? Om det gjør det, lag deres egen oase av puter, lykter, sitroner, oliven og andre sydhavsplanter... Nyt!

Filler`n altså, jeg vil også ha noe slikt!!

Den hvite stenen var en hit da jeg var liten på barnetv.

Og om du ser til 1 min 19 sek så ser du hvordan jeg var som liten. prikk lik:o)

Familien er samlet igjen men akkurat nå er mannen på jobb i hovedstaden og jeg sitter her å suller- tjohoi!

Skrevet

Du får komme:-)

Det så ut som et barne-tv program jeg hadde likt veldig godt. Figuren til Fia, eller var det Pia? var så utrolig god. Lignet du henne i utseende eller væremåte? Jeg har alltid blitt fascinert av tv fra 'gamle dager'. Da var alt liksom litt ulovlig og ekstra spennende.

Vi aner dessverre ikke hva peralgonier er for noe, begge like håpløse på planteliv. Moren til min kjære var dyktig på slike ting, så vi håper på litt eksperthjelp :-) For å få liv i sakene igjen:-)

Du suller i kveld du også. Så godt at dere er lykkelig gjenforent da. Hadde vesla hatt det fint da? Jeg har barne- og konemor fri i kveld og synes egentlig at det er litt deilig.Vi gjenforenes på søndag;-) I mellomtiden har jeg tenkt til å drikke meg full og spise god mat med to venninner på overnatting i morgen;-)

Skrevet

Jippi! Gi meg kart og jeg kommer....

Fia er en liten jente som får en magisk sten av en gutt (som jeg ble forelsket i da jeg var liten)

Jeg lignet henne av utseende, store øyne, langt lyst hår og lange bein- men hvem hadde ikke lange bein på 70-tallet? Etter å ha sett disse snuttene på youtube har jeg funnet ut at dvd selges i Sverige- jeg løper for å kjøpe:o)

KJøp plantebok og imponer svigermor! Plamter er villige så lenge du følger oppskriften...

Sulleri, sullera!

Flisa hadde en uke med ultimate opplevelser - bamseklubb, pappatid 24/7, russisk barneshow på kvelden, bading på dagen, blitt godvenn med vaskehjelpen (håndkledyr på sengen hver kveld og sølvkjede i avskjedsgave!), mye god mat og masse kos! Men gud så godt det var for mor å få henne hjem.....

Jeg har mannefri (kanskje han kommer hjem for å sove i sengen noen timer men det får tiden vise:o))og i morgen kommer nevøen min på overnatting hos tulletanta....

helgen blir nok kos og total fulkommen!

Kos deg masse med barne/konemor-fri og vennninekos- alle trenger det..... derfor drar jeg til Tallin på spa med to venninner neste fredag!

Da skal det nytes med begge armer:o)

Skrevet

Ååå... Ble du forelsket i han? Så fin historie:-)

Ja, du må bare løpe og kjøpe. Og vise din datter når hun blir gammel nok:-) Vise henne hva mamma så på og likte så godt:-)

Svigermor er dessverre død, så vi får finne hjelp i noen som kan noe mer om dette enn oss.

Så lille ble skjemt bort.. Det måtte jo være en stor opplevelse for henne. Slike steder ønsker man jo bare å besøke igjen:-)

Og selv om det kanskje burde vært en selvfølge så var det jo nesten litt imponerende av barnefar:-)

Ps. Jeg har sendt deg en PM :-)

Skrevet

Klart jeg ble forelsket i han, lyslugget og svensk... lurer på om ikke jeg er skapsvenske og bør flytte over grensa.

Oj da, ja da må dere nok skaffe hjelp utenfra... Beklager! men samtidig så kan det jo hende at hun har noen hemmeligheter i bøker, samtaler med datteren eller noe annet.

Barnefar i heimen her er dedikert til datteren sin så all tid han har fri blir brukt på henne. Behovene mine tar jeg ved behov:o)

DU har også pm:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...