*Lissi* Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Vesla er snart 14 mnd. og i dag slapp hun seg:-)) Har gått 3-4 skritt mellom oss en stund, men i dag reiste hun seg opp og gikk. Mamman og pappan så stolte, og vesla syntes dette var kjempe gøy. Ikke helt stø, men det kommer vel. Så i morgen skal vi på skohandel. Nesten synd det er vinter. Hadde nok vert litt lettere å gå med noen lette sommersko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå