minimy m Emma & Emil! Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Lillegutt har litt vondt i magen om dagen.. Prøver å finne ut hva jeg har spist, som gjør at han reagerer, men ække så lett!!! Er vel veldig forskjell på babyer, men greit å høre andres erfaringer...!! Klemmer fra
mamman til to gutter Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Sønnen min reagerte på alt med løk i og ikke noe annet og løk er det i ganske mye når man begynner å undersøke. Det er i det meste av posegryter og sauser (løkpulver), stort sett har vi det hvertfall i hjemmelagede pastasauser, bestiller man mat ute, så er det ofte løk i enten marinader som er brukt eller i salaten el og selv på det meste av potetgull er det løkpulver, men når jeg lærte meg at det var i det meste jeg kjøpte, så sjekket jeg alltid og da var det jo egentlig ganske greit å holde seg unna likevel.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 13. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2009 Ja tror egentlig han reagerer på løk! Spiste det på mandag! Men hvis det er løkpulver i så mye, spiser jeg jo løk hver dag...!! Må undersøkes nærmere!! Takker for svar....
*toppris* Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 løk, lakris og krydder som for eksempel grillkrydder.
StorkeMammaen Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Poden her fikk vondt i magen når jeg spiste epler. Han reagerer fortsatt på epler når han spiser det selv nå.. Fikk blemmer på huden av jordbær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå