Tøysetipp Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg synes sangen til nsb reklamen er så fin. Noen som vet om det kun er reklamesang eller om det er en faktisk låt? Ps. Den reklamen hvor passasjerene mimer denne sangen. He-he
Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Det er en reklamesang og det er Silje Kåfjord synger. Tror du kan finne sangen på MySpace-siden hennes
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 SKUMMELT!! Jeg skulle akkurat til å skrive et identisk innlegg.. Tvillingsspirit! he he
Tøysetipp Skrevet 13. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2009 Tusen takk, Vinterflickan:-) :-) :-) Så glad som jeg ble nå:-) Ha ha, Twintipp. Ærnte tvillingær for ingenting vøtt;-)
Amaroq Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Ser du egentlig har fått svar på spørsmålet allerede, men sjekk ut denne siden (leita og leita etter sangen fra NSB-reklamen jeg også :-) ): http://www.myspace.com/mariuschristiansen Han har mange fine sanger liggende :-)
Tøysetipp Skrevet 13. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2009 Åååå, tusen takk:-)) Jeg fant den ikke... For en fortryllende deilig låt:-)))
Tøysetipp Skrevet 13. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2009 Det vil si at jeg ikke fant den på egenhånd !
Amaroq Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Bare hyggelig! :-) Fikk nesten gåsehud første gang jeg hørte den reklamen, så "måtte bare" finne ut mer om den sangen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå