Gå til innhold

Ekstrem matlyst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 27+2 og har konstant et enormt behov for mat! Hva som helst, når som helst. Spiser lett 5-6 brødskiver til frokost uten å være det minste mett :) Klarer simpelten ikke å holde meg, så omtrent alt innen rekkevidde går ned...

Er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke kommet like langt som deg enda (uke 20), men hadde en sånn periode for litt over en mnd siden. Jeg kunne spise 4 brødskiver, men var like sulten, måtte spise ofte, spesielt siden jeg har vært, og er enda, plaget med kvalme. Det er gått over nå, og jeg spiser mer "normalt" føler jeg selv. Har du følt det sånn lenge? Man trenger jo ekstra tilskudd av mat når man er i en sånn jobb som vi gravide er i :) Kan jo hende det bare er en periode som går over.

Skrevet

Spiser ikke ubegrenset, men har begynt å føle en nervøsitet for at det ikke skal være nok mat i huset. Det må være nok sorter med frukt og pålegg, ellers blir jeg fysisk uvel... Har ikke vært opptatt av det før.

Skrevet

Jeg var og litt sånn. Siden jeg er plaget med den kvalmen, er jeg veldig kresen på maten, før åt jeg det aller mest. Så jeg hadde dilla på f.eks leverpostei noen dager eller en uke, så var det et nytt pålegg, og det måtte jeg hamstre av. Sånn som makrell i tomat er det mye av i kjøleskapet, men kan ikke si det frister noe nå lenger.. vi forandrer jo oss mye mens vi er gravide, så det er noen en fase du har akkurat nå, høres det ut som.

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen ja ;)

Har hatt det sånn ganske lenge, hvertfall et par-tre mnd. Har gått opp 10 kg, men kan ikke si det syntes så veldig.

Jeg får vel bare kose meg med maten mens jeg kan og berolige meg med at de fleste har en sånn periode - om den enn er lang eller kort ;)

Skrevet

Kjenner meg igjen her ja. Ikke kommet like langt som deg, men har vært veldig veldig sulten hele tiden! Slik er jeg overhodet ikke til vanlig. Spiser som en mus, så dette er veldig uvant.

Siste uken har det roet seg litt, og jeg blir fortere mett, heldigvis.

Lagt på meg mye, og det er jo ikke så rart ;o) Håper det stagnerer litt, ellers blir jeg alt for stor....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...