Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hvor er du??? Jeg vil ha en vogn som er: -lettere enn 14 kg -har vendbar sportsdel -har svingbart/e forhjul- veldig gjerne to hjul foran- men de må være STORE -funker like fint i alle terreng OG i tjukk snø (dvs en som IKKE har små hjul foran!) Finnes du et sted tro? De eneste jeg har funnet til nå er Quinny Freestyle- utgår fordi mange sier den tipper med sovende barn i bhg, Teutonia S3- utgår fordi sportdelen er så kort, Bebe High Trek- fortsatt aktuell i grunn.. Ei i barselgruppa mi for mange år siden hadde en vogn med to svingbare forhjul som var like store som de bak- noen som aner hvilken vogn dette kan ha vært?? 2004 eller 2005 modell. Takker på forhånd ALLE som kan hjelpe meg... ;D
Jajun Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 er forresten ikke noe vendbar sportsdel.. men vet ikke om du får det heller med de andre kriteriene dine.. emmaljunga nitro cito har to svingbare hjul, men de er små, samme med brio go, og brio sing.
Gjest Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 DBS kombi. 11-12kg med babybag i. Vendbart handtak, ikke sportsdel. Ikke svingbare fremhjul, men kjempelett å trille. Forholdsvis stor kurv under. Triller lett på alle fører, tm skogsti
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Brio Sing Duo har jeg kjøpt meg Den tar liten plass sammenslått, vendbar sportsvogndel, lett å kjøre, og ikke minst lett..
Føken siruppsnipp Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Brio Happy Den har ikke svingbare forhjulmen er veldig lett og letthåndterlig, Det er min drømmevogn!!
Jajun Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 evt. maxi cosi mura 4 den har to store svingbare hjul fremme og vendbar sportsdel
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 15. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2009 Ja, kikket litt på denne, men den har veldig liten sportsdel... Så holder ikke til barnet er 3-4 år.... Men- nå er det store valget gjort- kjøpt meg en 4-hjuls quinny, med store, svingbare forhjul;D
Fiona- Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 For mange år siden var det en vogn i salg som het Bertini by Simo, den hadde "styring" på alle fire hjulene! Og ordentlige hjul. Så egentlig ut som en helt vanlig firehjuls sportsvogn. Har i senere tid sett trille varianten av denne, men den jeg tenkte på i utgangspunktet var en sportsvogn. Kan evt ha mykbag oppi, eller kanskje baggen til Simo kombi passer i?? Kontakt en Simo forhandler å spør, eller kontakt ENG Norway, som er " Simo Norge" Håper det var til hjelp
Bumblebeee Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 Da jeg leste kriteriene dine ville jeg bare rope ut Teutonia S3, men ser at den var vurdert... Vi er kjempefornøyd med vår, mine kriterier var nemlig også svingbart forhjul, store hjul OG vendbar sportsdel, og det finnes ikke mange av dem. Som regel må man velge bort enten tre hjul eller vendbar sportsdel. Da hadde jeg garantert valgt bort hjulene, for meg er det et must at jeg kan ha sportsdelen vendt mot meg. Lykke til i jakten på drømmevogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå