Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 En liten oppdatering, he he. Ringte legen istad ang. innholdet i den forrige vaksinen, og hun ringte opp da jeg skulle fylle ut skjema, og sa at jeg IKKE måtte ta vaksinen!! Da det var samme oponenter i denne vaksinen som forrige. SÅ da slapp jeg jo å ta det valget!! og jeg er sååå glad for at jeg ringte legen, tenkte egentlig å ta den uten.. ) Så ingen vaksine her.. Og det føles helt greit!
cherry coke Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Å!! Så godt at du ringte!! Da er jo det egentlig greit da? Må bare få sagt at jeg kjenner utrolig mange som har hatt svineinfluensa i hus og de fleste blir elendige med feber ett par dager, så går det gradvis bedre. Datteren min har nettopp hatt den og det gikk fint=) Mamma ligger strak nå, og hun er syk, men ikke værre enn en influensa. Vi hører jo kun om skrekkhistoriene i avisene. Prøv å slappe av og kose deg istedenfor å tenke på sykdom og elendighet :-) God klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå