Gå til innhold

Bringbærblad kapsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det det jeg skal ta? Helskekosten virket så usikker selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, du kan begynne å ta bringebærblad kapsler fra du er 32 uker på vei :))

Skrevet

Er dette for å modne livmoren? Ingen skadelige bivirkninger?

Skrevet

jeg har tatt disse fra uke 34, men må innrømme at jeg ikke merket noen forskjell.

gikk 10-11 dager over termin og revnet like mye denne gangen som sist.

men det kan jo hende jeg hadde revnet enda mer uten.. men det får en ikke vite.

det er vist helt naturlig og skal ikke ha noen bivirkninger, jeg har ikke merket noe.

de sa til meg at det var for å modne livmormunnen og gjøre huden mer tøyelig, slik at en ikke revnet så mye.

Skrevet

Jeg begynte med de i uke 34 og holdt på ca en uke. Da gadd jeg ikke mer (de smakte bæsj og gulpen som kom opp smakte enda verre).

Jeg fødte 9 dager før termin, revnet ikke og behøvde ikke sy ett eneste sting. Fikk bare et lite "skubbsår" foran urinrøret. Fødte en såkalt stjernekikker.

Skrevet

tok de hele den siste perioden forrige gang,fra uke 32.Revnet ikke og hadde tre timer fra vannet gikk til ungen var ute...Men jeg tok også trankapsler(2 per dag) med en av dosene bringebærblad kapsler...

Skrevet

Har ikke hørt om dette før. Hvor får man kjøpt dette da?

Skrevet

På kostholdsbutikker! :) Smaker som tidligere sagt her ikke så godt, men kan jo være verdt å prøpve uansett da.. Jeg smører meg i tillegg med weledas fødselsforberedene olje, for å gjøre mellomkjøttet mer fleksibelt... Kan også bruke jordnøttolje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...