Gå til innhold

Sterke menssmerter og vondt i underlivet uke 31 + 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Våknet i dag med mensmurriger i magen, som utover dagen/kvelden bare blir verre. Nå har jeg det hele tiden. Har også veldig vondt i underlivet, føles ut som noe er på tur ut av "hullet". Kan jo nevne at magen min er helt steinhard også. Er dette farlig? er førstegangs å vet jo ikke hva som er normalt og hva som ikke er normalt, men nå er jeg litt bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg fått det så hadde jeg ringt til føden

Skrevet

Har vært hos lege nå, men han kunne ikke se noe galt, å alle prøver var fine. så fikk bare beskjed om på ta smertestillende å se det ann til i morgen, så da får jeg gjøre det. :)

Skrevet

Hei. Hadde akkurat det samme for en uke siden. Er andregangsfødende. nå i uke 31. Det varte i en dag, var fin igjen dagen etter. var hos jordmor og lege, men de kunne heller ikke si noe. har vist seg i ettertid at bebyen har festa seg...litt tidlig men...fødte 6 uker for tidlig sist. Tror vi bare skal roe ned litt jeg :)

Skrevet

Var fin igjen i går, men i natt har jeg hatt endel menssmerter og vondt i korsryggen. Men er igjen fin nå.. har bare slappet av i helga, så håper ikke det er noe farlig. Legen sa at så lenge jeg kjenner liv å ikke har noe blødning eller vannavgang så skal jeg ikke bekymre meg sånn, så får stole på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...