January10 - Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hei. Våknet i dag med mensmurriger i magen, som utover dagen/kvelden bare blir verre. Nå har jeg det hele tiden. Har også veldig vondt i underlivet, føles ut som noe er på tur ut av "hullet". Kan jo nevne at magen min er helt steinhard også. Er dette farlig? er førstegangs å vet jo ikke hva som er normalt og hva som ikke er normalt, men nå er jeg litt bekymret.
Mamma`s 3. huleboer Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Hadde jeg fått det så hadde jeg ringt til føden
January10 - Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Har vært hos lege nå, men han kunne ikke se noe galt, å alle prøver var fine. så fikk bare beskjed om på ta smertestillende å se det ann til i morgen, så da får jeg gjøre det.
Beate128 Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Hei. Hadde akkurat det samme for en uke siden. Er andregangsfødende. nå i uke 31. Det varte i en dag, var fin igjen dagen etter. var hos jordmor og lege, men de kunne heller ikke si noe. har vist seg i ettertid at bebyen har festa seg...litt tidlig men...fødte 6 uker for tidlig sist. Tror vi bare skal roe ned litt jeg
January10 - Skrevet 15. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2009 Var fin igjen i går, men i natt har jeg hatt endel menssmerter og vondt i korsryggen. Men er igjen fin nå.. har bare slappet av i helga, så håper ikke det er noe farlig. Legen sa at så lenge jeg kjenner liv å ikke har noe blødning eller vannavgang så skal jeg ikke bekymre meg sånn, så får stole på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå