Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg har en venninne som fyller rundt år snart, og jeg vil så gjerne gi henne noe spesielt. Jeg er litt rådvill når det kommer til gaven, men vet om en ting hun VIRKELIG ønsker seg, men aldri kommer til å ta seg råd til å kjøpe. Tingen koster 3000 kroner, noe jeg absolutt ikke har råd til alene. Vi har INGEN felles venner, men jeg har møtt et par av hennes venninner ved enkelte anledninger. Jeg har også funnet disse på vennelisten hennes på facebook, er det frekt av meg å spørre om de har lagt planer for dagen hennes og om de kanskje vil være med å spleise på dette? Skal selvfølgelig fortelle tydelig at det gjør ingen verdens ting om de ikke vil )
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Nei, det er ikke frekt. Kan dere ikke arrangere fest sammen da, og spleise på den dyre tingen?
Lillepromp blir storesøster Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Synes det hørtes koselig ut jeg. Da blir det i tillegg veldig overraskende og snilt at dere har gjort dette sammen for henne:) Jeg hadde vært glad for å få et sånt spørsmål fra noen og for å få den gaven om det hadde vært meg som hadde bursdag!
Tommage♀♂ Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Skriv en felles mail til dem om at du VET hvor glad hun hadde blitt for denne tingen, og spør om noen vil bli me dpå spleiselag. Helt ok det=) Og presiser at det ikke er tvang, men jo flere som blir med jo billigere blir det jo;)
Kleint Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Det synes jeg ikke er frekt:) Det er lov å spørre:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Hun skal ha kjempefest, så er bare gaven jeg står fast med ) Skal selvfølgelig troppe opp på trappa hennes ALT for tidlig på dagen med kake og krone, det koster litt mindre ;o) Men takk for svar, da tror jeg jeg skal gi det en sjanse (er ikke så god på å ta kontakt med fremmedfolk ;o)!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Wow, takk for kjappe svar alle sammen! Da sender jeg mail!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Sånn! Da har jeg sendt lang mail til bestevenninna hennes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå