Gå til innhold

Dere som har vert på svangerskapskurs....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte dere at dere fikk noe utav det?? Eller kunne dere like grett latt være å gå..?

Vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her på helsestasjonen så fikk jeg ikke komme på kurs fordi jeg er alene:(

Skrevet

Husker ikke en dritt fra kurset bortsett fra at det var 30 plussgrader ute og ikke aircondition inne. Etter mange timer var vi damene ganske møre etter å ha sittet på pinnestoler uten noe å slenge beina på. Mange hovne føtter etterhvert.

Det var sikkert informativt for noen, men ikke noe jeg ikke hadde kunnet lest meg til fra før.

Det inkluderte en omvisning på sykehuset først. Det hadde vært like greit å gi seg etter den.

Skrevet

Vert skrives vært

Grett skrives greit

Utav det skrives ut av det

Skrevet

Vi skal på kurs om en uke. Jeg regner ikke med å få noen revolusjonerende ny informasjon, men synes det er greit at jeg og sambo har fått omtrent samme info, og tenker at det nok er en grei måte å møte andre gravide her i byen. Dessuten inkluderer det en omvisning på fødeloftet og fødeavd., og synes det er greit å vite hvor man skal være og sånt på forhånd, siden det er så mye med en fødsel man ikke kan vite noe om før man er midt i det.

Skrevet

kurs og kurs, var mer en samtale her da...men angrer ikke på at jeg gikk, koster jo ingenting så hvorfor ikke gå

Skrevet

da jeg fikk min første var jeg på sv.kurs. Jeg ble kjempeskuffet..det var om ting jeg allerede visste, og kunne lest her inne selv. hadde det vært gratis hadde det vært greit nok, men jeg betalte over 500,- anbefaler heller å kjøpe et gravid-blad og lese litt på nett! du får også en bok av legen da du blir gravid..alt står i den

Skrevet

vi var på 2 av 3 samlinger, fikk ikke beskjed om første samling. Syntes det var veldig greit, fordi det ene treffet var omvisning på fødeavdelingen, og det andre handlet stortsett bare om amming. Var gratis også, så ser absolutt ingenting negativt med det, glad vi var med på det. Fikk jo treffe andre gravide par også :)

Skrevet

Vi skal på kurs på Ullevaal om en uke, dagskurs på 6 timer. Koster 800kr. Blir kjekt å få samme info, svar på spm osv osv, selv om vi begge har våre bøker. Gleder meg!! :-)

Skrevet

Ja, fikk masse ut av det. Selv om jeg var veldig opplyst fra bøker og internett fra før av var det veldig nyttig og mye info som var bra for meg og sambo å høre sammen. Dette var fødselsforbredende kurs på Ullevål da.

Skrevet

fikk ikke gå fordi du var alene??? HVA?? det må jo være en feil. her i byen er det svangerskapskurs for førstegangs foreldre. jeg hadde med samboer som mange andre, men det var også damer som kom alene å noen som hadde med en vennine.

Syns kurset er veldig greit, vi får vite en god del ting somjeg ikke viste fra før,både om fødsel,amming ol. så jeg synes det er helt greit å gå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...